تاریخ انتشار :

مرکز اسلامی کالامازو میشیگان

برنامه های تبلیغی مرکز اسلامی کالاماروز برای مبارزه با کلیشه های مخرب درباره دین اسلام

با گسترش جامعه مسلمانان در «کالامزو » واقع در میشیگان آمریکا، مرکز اسلامی کالامازو و دانشجویان دانشگاه میشیگان غربی برنامه هایی را برای مبارزه با کلیشه های مخرب درباره دین اسلام تهیه و تدارک دیده اند.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) با گسترش جامعه مسلمانان در «کالامزو » واقع در میشیگان آمریکا، مرکز اسلامی کالامزو و دانشجویان دانشگاه میشیگان غربی برنامه هایی را برای مبارزه با کلیشه های مخرب درباره دین اسلام تهیه و تدارک دیده اند.

مسجد یا مرکز اسلامی کالامزو که در میشیگان غربی واقع شده است از سال ۱۹۷۵ در حال خدمت رسانی به مسلمانان در منطقه و محله های اطراف است.

این مسجد در حمایت از جامعه مسلمانان ، کمک به مسلمانان برای داشتن زندگی بهتر و ارائه خدمات برای پرورش افراد به مأموریت خود متعهد است.

مرکز اسلامی کالامزو علاوه بر تعهد خود در خدمت به جامعه مسلمانان در ارائه اطلاعات و سخنرانی ها در مورد اسلام به جامعه غیر مسلمان و رسانه ها فعال بوده است تا به ایجاد پل های ارتباطی در جامعه به منظور درک بهتر شهروندان از یکدیگر کمک کند.

این مرکز همه اعضای جامعه را تشویق می کند که فعالانه در فعالیتهای مختلف آن شرکت کنند و در راه خدا تلاش کنند تا پاداش او را در این دنیا و آخرت به دست بیاورند.

کالامزو شهری در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۷۴٬۲۶۲ نفر است که در شهرستان کالامازو، میشیگان واقع شده‌است. این شهر بین دیترویت و شیکاگو قرار گرفته و دانشگاه میشیگان غربی در این شهر است .

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار