تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری 2

امکان ویژه سرویس اشتراک ویدیوی دالفک برای کسب و کارهای کوچک و نوپا

کسب و کارهای کوچک و نوپا نیاز به دیده شدن توسط مخاطبان دارند و ویدیو مارکتینگ یکی از روش های متداول و جدید برای جذب مخاطب با نرخ بالاست. معمولا برای این کسب و کارها در شروع فعالیت به دلیل نداشتن درآمد قابل توجه، هزینه برای تبلیغات در شروع کار کمی دشوار است.

بعد از فیلتر شدن سرویس اشتراک ویدیوی یوتیوب فرصت مناسبی ایجاد شد تا استارت آپ های ایرانی دست به کار شوند و از خلاء پیش آمده استفاده کنند و با ایجاد سرویس هایی مشابه و هم راستا با موازین و قوانین کشور به کاربران ایرانی خدمات رسانی کنند.

پس از گذشت زمانی کوتاه چندین سایت اشتراک ویدئو ایجاد شد و امروزه به جرأت می توان گفت که سرویس های داخلی تقریبا نمی گذارند کاربران به دلیل عدم دسترسی به یوتیوب احساس خلاء کنند.

 

یکی از این سرویس های بومی که فعالیت خود را در قالب یک استارت آپ حدود هفت سال پیش شروع کرد، وبسایت دالفک به نشانی dalfak.com است که رشد چشمگیری داشته و توانسته نظر کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کند.

سایت اشتراک ویدیوی دالفک دو پلن مختلف برای ارائه خدمات رایگان به کاربران خود دارد. کاربران عادی و کاربران تأیید شده.

در ادامه به طور مفصل به تفاوت این دو سطح کاربری و قوانین و امتیازات هر یک از این دو سطح پرداخته می شود.

 

کاربران عادی وبسایت دالفک

برای تماشای ویدیو در دالفک نیازی به ثبت نام نیست. همه کاربران به راحتی می توانند وارد سایت شده و به ویدیوی دلخواه خود را تماشا کنند یا فایل ویدیویی مورد نظر خود را با کیفیت های متفاوت دانلود کنند.

در صورتی که ویدیو مورد پسند بود، ویدیو را لایک کنند و در قسمت نظرات نظر خود را ارسال کنند.

اما برای بارگذاری ویدیو در دالفک کاربران حتما باید ثبت نام کنند. روند ثبت نام در دالفک بسیار ساده و راحت بوده و کاربران تنها با وارد کردن نام مورد نظر برای کانال به فارسی و انگلیسی، یک نشانی ایمیل معتبر و رمز عبور در کمتر از یک دقیقه حساب کاربری خود را ساخته و شروع به بارگذاری ویدیو کنند.

ویدیوهای کاربران بعد از بارگذاری بلافاصه توسط سرورهای قدرتمند دالفک به کیفیت های مختلف تبدیل شده و سپس قابل مشاهده خواهد بود.

 

کاربران تأیید شده وبسایت دالفک

کسب و کارهای کوچک و نوپا نیاز به دیده شدن توسط مخاطبان دارند و ویدیو مارکتینگ یکی از روش های متداول و جدید برای جذب مخاطب با نرخ بالاست. معمولا برای این کسب و کارها در شروع فعالیت به دلیل نداشتن درآمد قابل توجه، هزینه برای تبلیغات در شروع کار کمی دشوار است.

در پلتفرم دالفک، این نوع از کسب و کارها می توانند با ایجاد کانال و انتشار محتوای ویدیویی خود و سپس رسمی کردن کانال خود در دالفک از امکانات بسیار مناسبی به رایگان بهره مند شوند.

کاربران تأیید شده در دالفک علاوه بر امکاناتی که در اختیار کاربران عادی هست، امکانات دیگری نیز در اختیار دارند که تحت شرایطی که در ادامه به آن ها می پردازیم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کانال رسمی که با تیک آبی شناخته می شود، مخصوص افراد مشهور، شرکت ها، برندها و تولیدکنندگان محتوای ویدیویی است. اگر جزو افراد ذکر شده هستید، می توانید با رسمی کردن کانال خود در دالفک از انتساب کانال های غیر واقعی با نام شما یا نام برند شما جلوگیری کنید و مخاطب بیشتری جذب کرده و از امکانات کانل رسمی استفاده کنید.

حتما سر به بخش دانلود موسیقی دالفک بزنید.

 

هم اکنون امکانات زیر فقط به کانال‌های رسمی دالفک ارائه می شود:

  • تغییر لینک وب‌ سایت شما در صفحه‌ کانال از No-follow به Do-follow
  • امکان آپلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰ در حال حاضر برای کانال‌های غیر رسمی، آپلود با کیفیت بیشتر از ۷۲۰p ممکن نیست.
  • انتخاب و یا آپلود تصویر پیش‌ نمایش دلخواه. برای کانال ‌های غیر رسمی امکان آپلود تصویر پیش نمایش وجو ندارد و انتخاب تصویر پیش ‌نمایش تنها از بین ۵ تصویر از ویدیو که به صورت اتوماتیک پیشنهاد می‌شود، وجود دارد.
  • افزایش احتمال قرارگیری ویدیوهای بارگذاری‌شده توسط کانال رسمی در صفحه‌ی اصلی و پیشنهادات ویژه.
  • پیشنهاد ویدیوهای کانال های رسمی در سایدبار صفحه کانال.
  • با توجه به امتیازات ویژه ای که به کاربران صاحب کانال های رسمی داده می شود، می توان گفت که این شرایط بستر مناسبی برای برای کسب و کارهای کوچک و نوپا می باشد.
  • کسب و کارهای نوپا می توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای و به صورت رایگان و تنها با تولید محتوای ویدیویی کاربرپسند و مناسب در معرض دید مخاطبان قرار بگیرند و به این طریق مخاطبان خاص خود را جذب کنند.
  • همچنین با دریافت لینک از وبسایت دالفک که اعتبار بالا و قدمتی زیادی دارد، می توانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای، اعتبار وبسایت خود را افزایش دهند.

 راهنمای درخوست کانال رسمی در دالفک

برای درخواست کانال رسمی ابتدا از پایین صفحه روی گزینه تماس با ما در دالفک کلیک کنید.

 

 

 

در مرحله بعد از منوی کشویی زیر عنوان “بخش مورد نظر” گزینه درخواست کانال رسمی را انتخاب کنید.

اطلاعات خواسته شده در قسمت های مختلف را پر کنید و اطلاعات را ارسال کنید تا در سریع ترین زمان درخواست شما بررسی و کانال رسمی شما ایجاد شود.

منبع: سایت سلام دنیا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار