تاریخ انتشار :

سبک زندگی اسلامی

این ستارگان هالیوودی به اذان خیره شدند

اینها تنها بخشی از کسانی هستند که نسبت به تاثیرات اذان بی تفاوت نبوده اند. محمد علی(کلی) فراموش نشدنی در صفحه بزرگی این را نشان داده است.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  گروه ترجمه انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی سایت رهیافتگان-مترجم: معصومه طاهری  افراد معروف وسرشناس زیادی اعم از مسلمان و غیرمسلمان تحت تاثیر اذان قرار گرفته اند و برای آنها اذان به عنوان یک ندای قوی و عمیق در قلب ها طنین انداز است. افرادی مانند روزنامه نگار بی بی سی کیت هامبل در جده یا ویل اسمیت ستاره هالیوود یا گردشگران غربی در دبی و… که همه متاثر از صدای موذن ناخواآگاه به سمت آسمان خیره شده اند و اشک ریخته اند.

اینها تنها بخشی از کسانی هستند که نسبت به تاثیرات اذان بی تفاوت نبوده اند. محمد علی(کلی) فراموش نشدنی در صفحه بزرگی این را نشان داده است. ویل اسمیت بازیگر معروف هالیوودی هم در سال ۲۰۱۳ وقتی در هندوستان بود تحت تاثیر اذان قرار گرفته و گفته است: «هتل من نزدیک تاج محل بود. اذان زیباترین چیزی است که تا به حال شنیده ام. صرف نظر از مذهب، خوب است که پنج بار در روز یادآوری هایی برای یاد پروردگار داشته باشیم.»

لیام نیسون دیگر ستاره هالیوودی هم خودش در خانواده ای کاتولیک در ایرلند شمالی بزرگ شده بود درباره تاثیرگذاری اذان بر وی هیجان زده شده و احساسی را که در استانبول ترکیه او را فرا گرفته بود در صفحه مجازی اش به اشتراک گذاشته است.

مورگان فریمن نیز همین حس مشترک را درباره اذان داشته است و از زیبایی و شکوه اذان حیرت زده شده به طوری که آن را در فیلم مستند «داستان خدا» آورده است گروه ترجمه انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی سایت رهیافتگان-مترجم: معصومه طاهری  

اشتراک گذاری :


  1. فهیمه گفت:

    مگه به اذان هم میشه خیره شد؟!

آخرین اخبار