تاریخ انتشار :

کازان

برگزاری اجلاس اقتصادی بین المللی بین روسیه و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی

دوازدهمین دوره اجلاس اقتصادی بین روسیه و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در پایتخت تاتارستان برگزار می شود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) دوازدهمین دوره اجلاس اقتصادی بین المللی بین روسیه و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در شهر کازان پایتخت جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه برگزار می شود.

خبرگزاری آناتولی به عنوان شریک رسانه ای جهانی در اجلاس « Kazan Summit 2021» است. برگزاری این اجلاس با شعار «مصرف آگاهانه» از ششم تا هشتم مرداد ۱۴۰۰ مطابق با ۲۸ تا ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ میلادی انجام می شود.

در این اجلاس نمایندگان سازمان های بین المللی، دولتی و مالی، شخصیت های دیپلماتیک و سیاسی و سرمایه گذاران و بازرگانان شرکت می کنند.

هدف این اجلاس تقویت روابط تجاری، اقتصادی، علمی، فناوری، اجتماعی و فرهنگی بین روسیه و کشورهای عضو در سازمان همکاری اسلامی و تشویق توسعه نهادهای مالی اسلامی در روسیه است.

قرار است که مسایلی مانند تامین مالی مشارکت، صنعت حلال، دیپلماسی جوانان، پزشکی، ورزش، صنایع خلاق، توسعه صادرات، کارهای تجاری و سرمایه گذاری در این اجلاس بررسی شود.

«تالیا مینولینا» رئیس آژانس توسعه سرمایه گذاری تاتارستان گفت: این اجلاس هرساله برنامه کاری متفاوتی را ارایه می دهد.وی افزود: تعامل با جهان اسلام امید را در فدراسیون روسیه به منظور افزایش سرمایه گذاری ها برمی انگیزد.

دوره گذشته این اجلاس در سال ۲۰۱۹ میلادی با حضور پنج هزار نفر از ۷۳ کشور جهان برگزار شد.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار