تاریخ انتشار :

یادواره یازدهمین سالگرد شهادت شهید ادواردودر سال 90

ادواردو آنیلی بحران امروز غرب را پیش‌بینی کرده بود

سفیر سابق ایران در ایتالیا با بیان اینکه شهید ادواردو آنیلی بحران امروز غرب را پیش‌بینی کرده بود، گفت: وی معتقد بود دوران حاکمیت لیبرالیسم و سرمایه‌داری بزودی پایان یافته و عصر اسلام فرا خواهد رسید.

2011301269به گزارش رهیافتگان به نقل از  خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از اصفهان، محمدحسن قدیری ابیانه روز گذشته در یادواره یازدهمین سالگرد شهادت شهید ادواردو آنیلی تصریح کرد: امروز با به بن بست رسیدن اندیشه های بشری شاهد اوج گیری نهضت های ضد غربی در جهان هستیم که به جنبش وال استریت یا ۹۹ درصدی ها معروف شده است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بیان کرد: شهید ادواردو آنیلی کسی بود که ماهیت این یک درصد از جامعه را به خوبی شناخته بود و هرگز از آن دفاع نمی کرد.

قدیری ابیانه اضافه کرد: خانواده آنیلی ثروت مندترین خاندان در ایتالیا بود؛ به گونه ای که در سال ۲۰۰۰ میلادی میانگین درآمد این خانواده سه برابر درآمد ایران از منابع نفتی تخمین زده شده بود و ادواردو به گونه ای تربیت شده بود که در آینده بتواند این مجموعه ثروت را مدیریت و افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه پدر ادواردو مسیحی کاتولیک و مادر وی یک پرنسس یهودی حامی صهیونیست ها بود، یادآور شد: این شرایط سبب شد تا شهید آنیلی هم با انجیل و هم با تورات آشنایی کامل داشته باشد.

ادواردو با مراجعه به ایران با امام خمینی (ره) دیدار کرد

سفیر سابق ایران در مکزیک و ایتالیا ابراز داشت: انجیل و تورات به دلیل انحرافاتی که در هر کدام وارد شده است هیچ گاه نتوانست ادواردو را قانع کند و او که حقیقت را جستجو می کرد به جای تحصیل در رشته ای مانند مدیریت رشته الهیات را برای تحصیل انتخاب کرد.

قدیری ابیانه همچنین خاطرنشان کرد: ثروت خاندان آنیلی حتی پیش از تولد ادواردو به نام وی و برای او بود، ولی شهید ادواردو به این حقیقت دست یافت که ثروت و شهرت در اوج آن، که همگان آرزوی دستیابی به آن را دارند برای انسان خوشبختی به همراه نخواهد آورد.

وی افزود: شهید آنیلی با مشاهده اتفاقی قرآن در کتابخانه دانشگاه و مطالعه و تحقیق درباره اسلام حدود چهار سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسلمان شد و با مراجعه به ایران با امام خمینی (ره) هم دیدار کرد.

سفیر سابق ایران در ایتالیا اظهار داشت: ادواردو به دلیل اینکه به حقیقت دست یافته بود، سعی کرد خانواده خود را هم با اسلام آشنا کند، اما اعلام مسلمان شدن ادواردو به پدر و مادر صهیونیستش، برای آن‌ها کاملا غیر باور و غیر منتظره بود.

صهیونیست ها برای جلوگیری از آمدن ادواردو به ایران وی را به شهادت رساندند

قدیری ابیانه با بیان اینکه صهیونیست ها برای جلوگیری از آمدن ادواردو به ایران وی را به شهادت رساندند، ابراز داشت: ادواردو امیدوار بود بتواند ثروت خانوادگی اش را در مسیر تعالی و گسترش اسلام استفاده کند و تا آخرین لحظات هم برای آن تلاش کرد اما زمانی که متوجه شد این کار میسر نخواهد شد تصمیم گرفت برای همیشه به ایران و قم آمده و به تحصیل علوم دینی بپردازد.

وی تصریح کرد: مرگ پسرعموی مسیحی ادواردو در اثر سرطانی ناشناخته که پس از وی وارث اموال خاندان آنیلی ها می شد، نیز توسط صهیونیست ها صورت گرفت.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا عنوان کرد: شهید ادواردو آنیلی رساله ای در مورد منجی موعود نوشته بود که بعد از شهادت وی، توسط خانواده اش جمع آوری و ناپدید شد.

قدیری ابیانه مسلمان شدن شهید ادواردو را نشانه حق طلب بودن وی دانست و افزود: اگر کسی با اسلام آشنایی پیدا کند با توجه به تعالیم عقلانی و مترقی اسلام در نهایت مسلمان می شود.

وی خاطرنشان کرد: اسلام هراسی که توسط سیاست مداران غربی و لابی های آن ها مطرح و مدام هم از طرق مختلف به آن دامن زده می شود، نشانه آگاهی کامل آن ها از اسلام و جذابیت و پاسخگو بودن آن به تمامی نیازهای انسان امروزی و تلاش در جهت عدم گرایش انسان ها به اسلام است.

سفیر سابق ایران در ایتالیا با بیان اینکه شهید ادواردو آنیلی بحران امروز غرب را پیش بینی کرده بود، یادآور شد: وی بارها متذکر می شد که ارزش انسان ها در این دنیا به حساب بانکی شان وابسته شده و پول به جای اینکه وسیله باشد به هدف تمام انسان ها تبدیل شده است؛ ادواردو معتقد بود دوران حاکمیت لیبرالیسم و سرمایه داری بزودی پایان یافته و عصر اسلام فرا خواهد رسید.

قدیری ابیانه در پایان پیشنهاد داد: با طرح یک شکایت حقوقی علیه جان الکان، همسر صهیونیست خواهر شهید ادواردو در سیستم قضایی کشور و ارائه آن به مجامع بین المللی و حساس کردن مردم جهان نسبت به حقیقت شهادت ادواردو؛ دیوار سانسور خبری درباره وی شکسته و زمینه برای مطرح شدن واقعیت این جنایت در جهان فراهم می شود.

لازم به ذکر است، یادواره یازدهمین سالگرد شهادت شهید ادواردو آنیلی به همت انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی و در تالار صلح و دوستی هلال احمر اصفهان برگزار شد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار