تاریخ انتشار :

تازه‌مسلمانان :

بانوی اسکاتلندی در آبادان مسلمان شد

همسر این زن تازه مسلمان در خصوص آشنایی با وی گفت: در ترکیه و قبرس شاغل به کار هستم و از طریق زن عمویم که در اسکاتلند ساکن است با او آشنا شدم.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) یک بانوی معلم اسکاتلندی در آستانه عید سعید فطر در آبادان به دین اسلام مشرف شد

این معلم مقطع ابتدایی به نام جنیفر میشل ۳۲ساله دارد. ( جنیفر مشیلمتولد )
وی پس از مطالعه و تحقیق درخصوص دین اسلام روزچهارشنبه در آستانه عید سعید فطر در حوزه علمیه امام صادق (ع) آبادان به دین اسلام مشرف شد
این بانوی تازه مسلمان پس از ایمان آوردند به دین مبین اسلام با یکی از اهالی آبادان ازدواج کرد
مهریه این عروس تازه مسمان یک جلد کلام الله مجید، آموزش احکام و عقاید دین و مخصوصا نماز و پنج سکه بهار آزادی و یک سفر زیارتی به مشهد می باشد

به کزارش رهیافتگان به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی: ˈ شادی نوحی ˈ بانوی تازه مسلماناسکاتلندی ظهر جمعه در مصلای ثامن الائمه (ع) آبادان حاضر شد و در کنار سایر نمازگزاران نخستین حضور خود را در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همراه با مردم آبادان تجربه کرد.

همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی در این باره نوشت:
امام جمعه آبادان در بین دو نماز با اهدای یک جلد کلام الله مجید، چادر سفید و چادر مشکی تشرف وی به دین مبین اسلام را تبریک از حضورش در صف نماز جمعه قدردانی کرد.

حقانیت دین اسلام این بانوی معلم اسکاتلندی در آبادان را تحت تأثیر قرار داد و منجر شد تا وی به دین اسلام مشرف شود.

این معلم مقطع ابتدایی به نامˈ جنیفر میشل ˈ۳۲ساله که مسیحی کاتولیک بود، پس از مطالعه و تحقیق درخصوص دین اسلام در آستانه عید سعید فطر در حوزه علمیه امام صادق (ع) آبادان در حضور حجت الاسلام ˈعبدالحمید مرشدˈ مسوول پاسخگویی به مسایل شرعی و از مبلغان این حوزه، به حقانیت آن ایمان آورد و با گفتن شهادتین،اسلام و مذهب شیعه را به عنوان دین و مذهب خود برگزید.

این معلم تازه مسلمان نام ˈ شادی ˈ را برای خود انتخاب کرده و معتقد است دین اسلام یک دین حقیقی و کامل یافته است.

این بانوی تازه مسلمان پس از ایمان آوردن به دین مبین اسلام به عقد شرعی با ˈ ابراهیم نوحی ˈ از اهالی آبادان درآمد.

همسر این زن تازه مسلمان در خصوص آشنایی با وی گفت: در ترکیه و قبرس شاغل به کار هستم و از طریق زن عمویم که در اسکاتلند ساکن است با او آشنا شدم.

وی افزود: همسرم با علاقه و تحقیق تمام به دین اسلام علاقمند شد و به اسلام ایمان و روی آورد.

آیین جشن ازدواج آنها بعداز عید سعید فطر در آبادان برگزار شد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار