تاریخ انتشار :

بلژیک

«آیه» نخستین مجله ویژه بانوان مسلمان در بلژیک

ـ نخستین مجله ویژه بانوان مسلمان به زبان هلندی با عنوان «آیه» در بروکسل، پایتخت بلژیک منتشر شد.

 

 

 

IMAGE635469000488362985به گزارش رهیافتگان: نخستین مجله ویژه بانوان مسلمان به زبان هلندی با عنوان «آیه» در بروکسل، پایتخت بلژیک منتشر شد. این مجله با محوریت حجاب اسلامی و مد برای بانوان مسلمان به مباحثی چون اهمیت طرح‌های اسلامی در پوشش بانوان مسلمان، آشنایی با طراحان لباس‌های اسلامی و جدیدترین مدل‌های پوشاک بانوان مسلمان می‌پردازد.
کوثر نجار با اصالت مراکشی، مدیر مسؤول این مجله است. این نشریه که خلأ موجود در زمینه حجاب اسلامی در جوامع غربی را مورد بررسی قرارداده، ویژه بانوان است و به مسایل این قشر از جامعه به‌ویژه در کشورهای غیر اسلامی می‌پردازد.
این نشریه در درج مطالب و انتشار عکس‌ها کاملاً منطبق با شریعت اسلامی، فعالیت و با هدف آگاهی‌بخشی به بانوان مسلمان از مهم‌ترین مسایل حقوقی خود تلاش می‌‌کند.
جلد نخست این مجله شامل گفت‌و‌گو با رشیده عزیز، طراح حجاب و البسه اسلامی در مراکش است که درباره اهداف خود از فعالیت در این عرصه و انگیزه کار برای حفظ ارزش‌های اسلامی چون حجاب سخن می‌گوید.
گزارشی از امکان گردشگری و زیارتی در عربستان، رایج‌ترین اسامی دختران در جهان، دستور آشپزی، تربیت کودک، دکوراسیون منزل و … از دیگر مطالبی است که در این مجله بدان پرداخته شده است.
به گفته مدیر مسئول این نشریه، آیه فاقد هرگونه مطلب سیاسی بوده و به مهم‌ترین مسایل بانوان مسلمان فارغ از درگیری‌ها و دغدغه‌های سیاسی روز می‌پردازد

منبع: ایکنا-رسا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار