تاریخ انتشار :

دانیل استریچ

سیاستمدار سوئیسی اسلام ستیز به دین اسلام مشرف شد

یک سیاستمدار معروف سوییسی که برای تحمیل قانون منع ساختن مناره برای مساجد تلاش کرده بود و منجر به تعطیلی مساجد در سوییس شده بود، سرانجام با آغوش باز اسلام را پذیرفت.

 

دانیل استریچ

دانیل استریچ

به گزارش رهیافتگان: یک سیاستمدار معروف سوییسی که برای تحمیل قانون منع ساختن مناره برای مساجد تلاش کرده بود و منجر به تعطیلی مساجد در سوییس شده بود، سرانجام با آغوش باز اسلام را پذیرفت.

 

«دانیل استریچ» عضو حزب مردم سوییس و سیاستمدار معروف، نخستین کسی بود که برای تحمیل قانون منع ساختن مناره برای مساجد تلاش کرد و تلاشش منجر به تعطیلی مساجد در سوییس شد.

 

او کسی است که جنبش ضد اسلامی خود را در سراسر کشور سوییس گسترش داد، بذرهای خشم و تحقیر اسلام را در میان مردم پاشید و راهی هموار برای برانگیختن افکار عمومی در مقابله با منبر و مناره های مساجد ایجاد کرد.

 

اما اکنون او علیرغم این تلاش‏های اسلام‏ستیزانه، از سربازان اسلام شده است. تفکرات ضد اسلامی، نهایتاً او را به اسلام نزدیک و نزدیک‏تر کرد تا جایی که اسلام را با آغوش باز پذیرفت.

دانیل که اکنون از اقدامات گذشته خود خجالت زده است آرزوی ساختن زیباترین مسجد اروپا در سوییس را در ذهن می پروراند.

نکته جالب توجه در این خصوص اینکه در حال حاضر ۴ مسجد در سوییس فعال است و استریچ خواهان احداث پنجمین مسجد است. او با اینکار خود امیدوار است افکار غلطی که بر ضد اسلام گسترش داده بود آمرزیده شود. او اکنون بر خلاف جنبش قبلی خود برای پیشبرد آزادی دینی و زندگی مشترک و صلح آمیز تلاش می کند.

 

این بزرگ‏ترین ویژگی اسلام است که کسی که برای مقابله با او جلو می آید را با آغوش باز می پذیرد.

 

«عبد المجید عدلی» رییس سازمان‏های اسلامی OPI و NGO در این باره گفت: مردم اروپا تمایل زیادی برای دانستن درباره اسلام دارند. بسیاری از آنها می خواهند درباره رابطه اسلام با تروریست تحقیق کنند. درست همانگونه که استریچ اقدام کرد. او در حالیکه به مقابله با اسلام بر خواسته بود با قرآن مجید آشنا شد و شروع به مطالعه درباره اسلام کرد. او آرزو داشت که با شدت با اسلام بر خورد کند اما نتیجه آن طور دیگر شد.

 

گفتنی است اخیرا یک همه‏ پرسی درباره منع ساخت مناره برای مساجد در سوییس برگزار شد و در نتیجه تبلیغات دشمنان اسلام، این طرح تبدیل به قانون شد!

منبع: ابنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار