تاریخ انتشار :

رفتار غیر انسانی پلیس آمریکا با مرضیه هاشمی

بازداشت خانم مرضیه هاشمی مجری تازه مسلمان پرس تی وی توسط پلیس آمریکا!

Marzieh_Hashemiمرضیه هاشمی

«مرضیه هاشمی» مجری و گوینده شبکه پرس تی وی که پس از آشنایی با دیدگاه‌های امام خمینی(ره) به دین اسلام گرایش پیدا کرد، یکشنبه از سوی پلیس امریکا بازداشت شد و این روزها در شرایط نامناسبی به سر می‌برد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) «مرضیه هاشمی» مجری مسلمان آمریکایی این شبکه که برای دیدار با خانواده خود به این کشور رفته بود، در فرودگاه «سنت‌لوئیز» بازداشت و به زندانی در پایتخت این کشور منتقل شده است. این مجریِ زاده‌ آمریکا، به منظور دیدار با برادر بیمارش و دیگر اعضای خانواده خود به آمریکا سفر کرده بود اما روز یکشنبه در فرودگاه بین‌المللی «سنت لوئیز لمبرت» بازداشت و سپس به یک بازداشتگاه اف‌بی‌آی منتقل شده است. علی‌رغم اینکه این مجری زاده امریکاست اما با او مانند یک مجرم رفتار شده و حتی حجابش را هم برداشته و تلاش کرده‌اند تا غذای غیر حلال به او بخورانند. 

شرایط توقیف ایشان به شرح زیر است:
۱٫هیچ گونه دلیلی برای دستگیری به ایشان و بستگانشان داده نشده است.
۲٫دست ها و پاهای ایشان را زنجیر بسته و در محل عمومی زندان نگه داشته اند.
۳٫در اولین مکان زندان روسری از سر ایشان باز کرده و عکس بدون حجاب از ایشان گرفته اند.
۴٫در مکان کنونی تنها لباسی که به ایشان داده شده، تی شرت آستین کوتاه بوده که وی با یک تی شرت اضافه سرخود را پوشانده و دستهایشان پوشش ندارد.
۵٫تنها غذایی که در اختیار ایشان گذاشتند گوشت خوک بوده که ایشان از خوردن آن اجتناب کرده و درخواست نان خالی بدون تماس با گوشت کرده، که به ایشان داده نشده و از دو روز پیش ایشان تنها یک بسته بیسکویت خورده اند.
۶٫به مدّت دو روز هیچ خبری از ایشان به خانواده شان داده نشد و بالاخره پس از گذشت دو روز توانسته با دختر خود صحبت کرده و این اطّلاعات را شخصا به ایشان بدهد.
مهمتر از همه اینکه هیچ گونه دلیلی برای دستگیری به ایشان داده نشده ولی مانند جنایتکاران در غل و زنجیر و محروم از پوشش کامل اسلامی بسر میبرند.
هم اکنون گروهی از خانواده و دوستان در حال تلاش برای حل این مساله و کمک به ایشان در این شرایط هستند.
از شما تقاضا داریم:
۱٫از پخش هر خبری غیر از این خبر و آنچه از رسانه های رسمی صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش میشود بپرهیزید.
۲٫ با استفاده از هشتگهای زیر (فقط و فقط این دو هشتگ) و عکس های ارایه شده از ایشان، این خبر را به انگلیسی و فارسی در تمامی رسانه های جمعی به اشتراک حداکثری بگذارید.
#مرضیه_هاشمی_را_آزاد_کنید

#FreeMarziehHashemi
#Pray4MarziehHashemi
.
In the Name of God
We have breaking news this hour regarding journalist and Press TV news anchor Ms. Marzieh Hashemi.
We have been informed of her arrest and imprisonment in Washington DC. The reasons for her arrest remains unclear, although no formal charges have been pressed against her…

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار