تاریخ انتشار :

آغاز مرگ و میر در خاندان سلطنتی انگلیس به دنبال وصلت با عروس یهودی

تحقق پیش بینی قدیری ابیانه در آغاز توطئه در خاندان سلطنتی انگلیس با ورود یک یهودی به این خاندان

جالب است که ملکه یا پادشاه انگلستان رئیس کلیسا را منصوب خواهد کرد لذا در آن زمان پادشاه یهودی رئیس کلیسا را تعیین خواهد کرد. این در حالی است که مسیحیان مسیح (علیه السلام ) را خدا می دانند و یهودیان مسیح را زنا زاده تلقی می کنند.!!!

 

Prince Charles and Camilla Parker Bowles-web-thumb-468x322-123878

 

به گزارش رهیافتگان به نقل از سایت دکتر قدیری ابیانه : در خبرها آمده بود که ملکه انگلستان دستور طلاق همسر شاهزاده چارلز را صادر کرده است و وی ترجیح می دهد نوه اش به جای وی بر تخت سلطنت بنشیند.
جالب است بدانید که نوه اش اخیرا با یک زن یهودی ازدواج کرده و این تغییرات بی ربط به این ازدواج نیست. یعنی صهیونیستها صحنه گردان این اتفاقات هستند تا هرچه زودتر این شاهزاده که همسر یهودی دارد بر اریکه قدرت بنشیند و بعد از او هم فرزند وی که یهودی زاده می شود بر تخت سلطنت بنشیند و اینگونه بر مقدرات انگلستان بیش از پیش مسلط شوند.
جالب است که ملکه یا پادشاه انگلستان رئیس کلیسا را منصوب خواهد کرد لذا در آن زمان پادشاه یهودی رئیس کلیسا را تعیین خواهد کرد. این در حالی است که مسیحیان مسیح (علیه السلام ) را خدا می دانند و یهودیان مسیح را زنا زاده تلقی می کنند.

 

0.769937001304184025_irannaz_com
حال باید منتظر مرگ شاهزاده چارلز بود . او را خواهند کشت همانطور که ادواردو آنیلی را کشتند و نسبت مرگ بر اثر بیماری، یا حادثه یا خودکشی را به وی دادند.
مطالب منتشره در این رابطه :
دستور ملکه انگلیس به ولیعهد برای طلاق دادن همسرش
ملکه الیزابت ترجیح می‌دهد تا در صورت کناره‌گیری از سلطنت، تاج و تخت را به شاهزاده ویلیام، نوه‌اش و کیت میدلتون، همسر وی بدهد
آغاز مرگ و میر در خاندان سلطنتی انگلیس به دنبال وصلت با عروس یهودی
یک یهودی رهبر کلیسای انگلیکان را منصوب خواهد کرد!
دستور العمل تلمود کتاب مقدس یهودیان در باب ازدواج با ثروتمندان + شهادت ادواردو
کتاب مقدس یهودیان تلمود: ملّت برگزیده خداوند مائیم و لذا براى ما حیوانات انسانى خلق کرده است زیرا خدا مى ‏دانست که ما احتیاج به دو قسم حیوان داریم، یکى حیوانات بى ‏شعور مانند بهائم و حیوانات غیر ناطقه و دیگرى حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان و براى آنکه بتوانیم از همه آنها به اصطلاح سوارى بگیریم، خداوند ما را در جهان متفرق ساخته است و لهذا ما باید دخترهاى زیبا و خوشگل خود را به پادشاهان و وزرا و شخصیّتهاى برجسته یهود به تزویج در آوریم، تا بوسیله آنها بر حکومتهاى جهان، تسلط داشته باشیم!

http://ghadiri.ir/post/3174

اشتراک گذاری :


  1. علی گفت:

    گام های لرزان رسانه تبشیری روی پوست موز صهیونیسم
    خیانت و دزدی، صفات برجسته مشایخ کلیسای عمانوئیل
    اینفوگرافی آسیب شناسی حضور کودکان در فرقه ها
    http://rahpoyanhedayat.blogfa.com/

آخرین اخبار