تاریخ انتشار :

شیکاگو

اتوبوسهای تبلیغاتی عامل تشرف ۱۴ آمریکایی به اسلام

مسلمانان آمریکایی ستاد تبلیغاتی را برای اطلاع رسانی درباره اسلام روی اتوبوسهای شیکاگو آغاز کرده تا به واسطه آن بتوانند اطلاعات صحیحی درباره اسلام در اختیار جامعه آمریکایی قرار دهند، این اقدام موجب اسلام آوردن عده ای از آمریکاییها شده است.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از ورلدبولتن، آگهی این اتوبوس که سراسر شیکاگو در رفت و آمد است پیامی ساده دارد: ” اسلام” سؤالی دارید؟ پاسخ خود را دریافت کنید!

این آگهی با هدف اصلاح تصویر اسلام در اذهان مردم درج شده و به دنبال آن ۱۴ نفر آمریکایی به دین مبین اسلام مشرف شده و مسلمان شدند.

این پروژه با عنوان “دستیابی به صلح” از سوی محفل اسلامی شمال آمریکا با هدف سهم شدن اسلام با غیر مسلمانان و رفع سوءباورهایی که درباره اسلام در رسانه ها وجود دارد آغاز شده است. فعالان این ستاد اظهار می دارند که هدف از آگهی اتوبوس یافتن راه جدیدی برای اطلاع رسانی درباره اسلام بود.

این آگهی تنها به شیکاگو محدود نمی شود، محفل اسلامی شمال آمریکا سازمانی مستقر در نیویورک است که ۲۲ دفتر در سراسر ایالات متحده دارد و ستادهای مشابهی در نیویورک و سیاتل راه اندازی کرده است.

این گروه ۳۰۹۰۰ دلار برای درج این آگهی روی ۲۵ اتوبوس عمومی هزینه کرده است.

اعضای این ستاد اعتقاد دارند درحالی که اتوبوسها سراسر شهر شیکاگو را طی می کند و هر از چند گاهی در ایستگاه ها متوقف می شود پیام یگانگی الله را به مردم ابلاغ کرده و بشریت را به مطالعه درباره پیامبران الله که سلام خدا برآنها باد دعوت می کند.

لسلی سی تول از جمله افرادی بود که طی ۱۰ سال گذشته درباره اینکه می خواهد مسلمان شود فکر کرده بود اما وی تنها به محرکی برای حرکت به سمت جلو نیاز داشت که این آگهی نقش محرک را ایفا کرد.

تول گفت: زمانی که این آگهی را دیدم می دانستم که این آخرین علامتی است که من به واسطه آن می توانم حرکت خود را کامل کنم

منبع: مهر

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار