تاریخ انتشار :

رکسانا اظهار

بانوی پاکستانی که با ایجاد خیریه هر روزه به صدها نیازمندغذا رسانی می کند

یک بانوی پاکستانی اهل لاهور پروژه ای با نام” رزق” آغاز کرده که از طریق این پروژه کار آفرین اجتماعی هر روز به صدها نیازمند در مناطق فقیرنشین و روستاها غذارسانی می کند.

  به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از aboutislam، یک بانوی پاکستانی در روستایی در لاهور از طریق ایجاد یک سازمان خیریه با همراهی دوستان و خانواده اش، موفق شده هر روزه به صدها نیازمند غذارسانی کند.

خانم رکسانا اظهار، یک بانوی پاکستانی است که ابتکار خیریه «رزق»، یک پروژه کارآفرین اجتماعی جوانان پاکستانی برای تغذیه نیازمندان را آغاز کرده است.

رزق در آوریل ۲۰۱۵ توسط گروهی از دوستان که یکی از آنان حذیفه احمد، پسر او می باشد، آغاز شد، در اولین قدم تیم رزق منطقه ای را در داخل لاهور که معمولا فقیر نشین و جزء روستاها می باشد شناسایی کرده و با اجتماع آن آشنا می شود.

به طور میانگین پروژه رزق روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ وعده غذا در روز به نیازمندان می دهد و هدف آنان این است که این رقم را به ۲۰۰۰ وعده غذای روزانه ارتقاء دهند.

این بانوی پاکستانی پیش از ایجاد این سازمان در منزلش غذا آماده کرده و در ۳۵ سال گذشته به مردم غذا می داده است. او همچنین ۲ مدرسه را اداره  می کند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار