تاریخ انتشار :

سبک زندگی اسلامی

تشکیل گروه داوطلبان «عیادت از بیماران» توسط زنان مسلمان انگلیسی

یک گروه داوطلبان مسلمان در انگلیس که به بیمارستان های کویینز و کینگ جرج در ایلفورد سر می زنند، از بیماران به ویژه بیماران مسلمان عیادت کرده و به آن ها قوت قلب و حمایت عاطفی می دهند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از گاردین، یک گروه از داوطلبان مسلمان در بیمارستان های شهر ایلفورد در انگلیس، ضمن عیادت از بیماران برای آن ها حمایت عاطفی فراهم می کنند.

این گروه زمانی راه اندازی شد که نیاز به فعالان اجتماعی برای حمایت عاطفی از بیماران مسلمان در بیمارستان های غرب به شدت به چشم می خورد.

سمیه رزاقی، سوفیا بهاتی، شمیم مرچانت و تبسم خوخار از جمله بانوان داوطلب در این گروه می باشند و تمامی اعضای این گروه چه از طریق تماس تلفنی و چه ملاقات مستقیم بیماران را حمایت می کنند.

سوفیا بهاتی یکی از اعضای گروه «خدمات حمایتی مسلمانان» در باره عیادت از بیماران در بیمارستان های کویینز در رومفورد و بیمارستان کینگ جورج در ایلفورد می گوید:  هنگام عیادت از بیماران داستان ها و روایت های بسیار جالبی از زندگی شان برای شما تعریف می کنند و من افتخار می کنم که آن ها روایت زندگی شان را با من به اشتراک گذاشته اند.

بهاتی می گوید: همسر من در سال ۲۰۱۲ فوت کرد و آن زمان بسیار سختی برای من بود. این مسئله تبدیل به دلیلی برای حرکت قلب من شد. یک پیرمرد را به یاد دارم که برایم درددل می کرد و قدردان حس همدردی ما بود. او به من گفت کاری که ما می کنیم فوق العاده است و همدردی و عیادت ما از بیماران، به آن ها قوت قلب زیادی داده است.

گفته می شود داوطلبان مسلمان به بسیاری از بیماران نه تنها کسانی که در بستر مرگ قرار داشته باشند، کمک رسانی می کنند.

تبسم افزود: ما سعی می کنیم چهره ای دوستانه داشته باشیم و به بیماران کمک کنیم که احساس بهتری پیدا کنند. این برکتی برای زندگی من است و گذاشتن لبخند بر لبان یک بیمار بیشتر از هر چیزی مرا راضی می کند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار