تاریخ انتشار :

معرفی کتاب

رونمایی از کتاب یاران صادق

در کتاب حاضر ابتدا مختصری به زندگی امام صادق علیه السلام با نویسندگی محمد والهی پرداخته ایم

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،  فردین احمدی ،کتاب ذکر شده را در اواخر پاییز سال ۹۶ با جمعی از شاگردان نوجوانم آغاز کردیم. موضوع کتاب، پیرامون زندگانی شاگردان امام صادق علیه السلام است. کتاب از بار محتوایی بالایی به زبان کودکانه برخوردار است.تلاش کردم در دنیای امروزه که هجمه های بیشماری به پیکره مذهب شیعه نشان گرفته شده که بخصوص سنین پایین هدف اصلی دشمن است، در حد توانم مقابله کنم.

متاسفانه کودکان و نوجوانان هم مذهبم به دلایل مختلف از معارف حقه شیعه دور شده اند و الگو های نامتعارف با باورها و آداب رسومشان در زندگانیشان ورود کرده، به جرات چنین تحقیق و پژوهشی در این رده های سنی، آن هم بصورت خودجوش بدون حمایت ارگان یا گروه خاصی برای اولین بار در کشور رخ داده است.سعی کردم ادای دینی کرده باشم به شاگردان امام صادق علیهم السلام که حق بسیار بزرگی به شیعیان دارند چرا که بیشترین معارف اعتقادی ما از این بزرگواران هست.

در کتاب حاضر ابتدا مختصری به زندگی امام صادق علیه السلام با نویسندگی محمد والهی پرداخته ایم و سپس به شاگردان امام بزرگوار به ترتیب زراره بن اعین به نویسندگی محمد صدرا ژاله شادان، هشام بن حکم به نویسندگی سید سبحان ایزدی، حمادبن عثمان به نویسندگی کسری احمدی، جمیل بن دراج به نویسندگی علیرضا ملکان، بهلول به نویسندگی محسن تیموری، معلی بن خنیس بزاز کوفی به نویسندگی محمد حسین کریم پور، ابوحمزه ثمالی به نویسندگی امیر علی خالویی، معروف بن خربوذ به نویسندگی محمد حسن نگهبان، محمدابن ابی عمیر به نویسندگی محمدحسین کریم پور، لیث ابن بختری به نویسندگی محمد ولی الهی، جابر بن یزید جعفی به نویسنوگی رضا قدیانی، صفوان بن مهران به نویسندگی محمدحسن نگهبان،محمد بن مسلم بن رباح ثقفی کوفی به نویسندگی امیر عباس رضا، حماد بن عیسی جهنی به نویسندگی امیر صدرا احدواله زاده، برید بن معاویه عجلی به نویسندگی فردین احمدی، ابان بن تغلب به نویسندگی مرضیه حیدری به رشته تحریر درآمده است.

به امید خدا با همکاری انتشارات نظری در راس آن استاد نظری و اداره ارشاد اسلامی تهران واقع در میدان المپیک در ۲۲ مرداد ماه با حضور اصحاب رسانه و نویسندگان این اثر و همچنین مهمانان برجسته رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار