تاریخ انتشار :

علی عدنان

ملی‌پوش فوتبال عراق به مقابله با داعش برخاست

ریز اسپور ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد: همه ورزشکاران عراقی از جمله اعضای تیم ملی فوتبال و فدراسیون این رشته ورزشی با داوطلبی خود تلاش می‌کنند همان گونه که در بازی‌های عربی و بین‌المللی نام عراق را ارتقا می‌دادند آماده اند تا از کشورشان دفاع کنند و آن را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند

 

علی عدنان کاظم ناصر التمیمی‎

علی عدنان کاظم ناصر التمیمی‎

 

به گزارش رهیافتگان: «علی عدنان» ملی پوش عراقی و عضو تیم باشگاه ریز اسپور ترکیه روز گذشته با پوشیدن یونیفرم نظامی و حضور در یکی از مراکز نظامی ارتش عراق به دعوت مرجعیت دینی برای پیوستن داوطلبانه به نیروهای ارتش لبیک گفت.

علی عدنان آمادگی خود را برای فداکاری در حمایت از خاک کشورشان و اماکن مقدس و مبارزه با گروههای جنایتکار دولت اسلامی عراق و شام (داعش) اعلام کرد.

وی اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی همگی از امروز خود را سربازانی می دانند که آمادگی کاملی برای مشارکت در دفاع از سرزمین عراق و پاکسازی آن از غده های تروریسم دارند.

علی عدنان کاظم ناصر التمیمی‎ متولد دسامبر ۱۹۹۳ است که به تازگی به تیم ریز اسپور ترکیه پیوسته تعدادی از تیم‌های مطرح اروپایی نیز خواهان جذب وی هستند.

همچنین فدراسیون فوتبال و تیم ملی عراق اعلام کرد که ورزشکارانش در آمادگی کامل برای جنگ با دشمنان کشورشان هستند.

 

علی عدنان کاظم ناصر التمیمی‎

علی عدنان کاظم ناصر التمیمی‎

ریز اسپور ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد: همه ورزشکاران عراقی از جمله اعضای تیم ملی فوتبال و فدراسیون این رشته ورزشی با داوطلبی خود تلاش می‌کنند همان گونه که در بازی‌های عربی و بین‌المللی نام عراق را ارتقا می‌دادند آماده اند تا از کشورشان دفاع کنند و آن را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند.

 

منبع: ابنا

 

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار