تاریخ انتشار :

ایالت اوکلاهامای آمریکا

برگزاری«تور میان ادیانی جوانان»توسط مراکز دینی در اوکلاهاما

«تور میان ادیانی جوانان ۲۰۱۸» در شهر ادموند که سال های گذشته محبوبیت قابل توجهی به دست آورده، امسال در ماه سپتامبر برگزار شده و شامل بازدید از سه مرکز دینی از شهر می باشد.

    به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از newsok، همایش «تور میان ادیانی جوانان ۲۰۱۸»  در شهر ادموند در ایالت اوکلاهامای آمریکا برگزار می شود. این گردهمایی سالانه که سال های گذشته محبوبیت قابل توجهی به دست آورده، قرار است امسال از ساعت ۱ تا ۵:۳۰ بعد از ظهر روز ۱۶ سپتامبر برگزار شود.

سه مسجد و مرکز فرهنگی دینی در شهر ادموند در این تور مشارکت خواهند داشت که شامل کلیسای مسیحیان ادموند (شاگردان مسیح)، مرکز دینی ادموند و جامعه اسلامی شهر ادموند می باشند.

تورهای میان ادیانی جوانان با میزبانی و هماهنگی کمیته اتحادیه ادیان و کنفرانس های اوکلاهاما برپا شده و در این همایش ها جوانان و نوجوانان کلاس هفتمی تا کلاس دوازدهم همراه با والدین و مشاوران بالغ حضور خواهند داشت. شرکت کنندگان در این تور از هر سه خانه دینی بازدید به عمل آورده، با رهبران آن ها ملاقات داشته و احتمالا شاهد یک تجربه عبادی معنوی از جمله نماز خواندن مسلمانان نیز خواهند بود. در ادامه آن ها از بخش های مختلف اماکن مذهبی بازدید کرده و در جلسه سئوال و جواب شرکت خواهند کرد. به گفته برگزار کنندگان هدف از این تورها برای جوانان ایجاد پل ارتباطی، درک متقابل، دوستی و احترام برای ادیان دین می باشد.

اتوبوس ها جوانان و سرپرستان آن ها را به مراکز دینی منتقل می کنند. در سال های گذشته تورها شامل بازدید از  اماکنی چون معبد هندوهای شهر اوکلاهاما، کلیسای می فلاور جماعت متحدان مسیح، کلیسای مسیحیان (شاگردان مسیح)، مسجد جامع شهر اوکلاهاما، مسجد مومن، معبد بوداییان و مرکز سیک ها بود.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار