تاریخ انتشار :

ایالت ویسکانسین در آمریکا

برگزاری هفته ای «اسلام شناسی» در کلیسا

کلیسای ایفاریم موراوین در ویسکانسین، طی یک دوره پنج هفته ای قصد دارد با نمایش مستند اکتشاف اسلامی، به مبارزه با انحرافات نفرت محور پرداخته و به پرسش های بسیاری از مسیحیان درباره اسلام پاسخ بدهد.

    به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  کلیسایی در شهر ایفاریم در ایالت ویسکانسین در آمریکا، با هدف مبارزه با انحرافات نفرت محور و کلیشه ای علیه دین اسلام، یک دوره پنج هفته ای «اسلام شناسی» همراه با تماشای فیلم برگزار می کند.

سری مستند «اکتشاف اسلامی» قرار است از روز پنج شنبه، ۲ آگوست ۲۰۱۸ در کلیسای ایفاریم موراوین پخش شود. مقامات کلیسا امیدوارند با پخش این سری مستند اسلام شناسی، که برنده جایزه نیز شده است، نگاه عمیق تری به دین اسلامی داشته و پرسش ها و پیش داوری های متعدد مسیحیان در رابطه با اسلام را با استفاده از این دوره آموزشی ۵ هفته ای پاسخ دهد.

کشیش داون ولپ از کلیسا گفت: معتقدیم که تماشای این فیلم و بحث و گفتگوی بعد از آن می تواند دیدگاه مردم را درباره این دینی که هیچ اطلاعی از آن ندارند تغییر دهد.

وی در این باره گفت: وقتی قرآن را با دقت مطالعه کردیم، به این نتیجه رسیدیم بسیاری از آنچه درباره اسلام گفته می شود، مستقیما مخالف و در تضاد با آیات قرآنی هستند. در نتیجه وقتی این مستند را تماشا کردم به این با خودم گفتم که این فرصتی مناسب است که درباره دین اسلام از خود مسلمانان بشنویم.

این برنامه قرار است از ساعت ۸ صبح آغاز شده و شرکت در آن برای همه آزاد است. در هر جلسه بخشی از فیلم به نمایش گذاشته شده و پس از یک استراحت کوتاه، نوبت پاسخ به سئوالات تماشاگران و شرکت کنندگان در کلاس می رسد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار