تاریخ انتشار :

رهیافته فرانسوی

جوان فرانسوی در حرم مطهر رضوی به اسلام مشرف شد

علاقه دارم بیشتر درباره اسلام و تشیع بدانم و تلاش کنم تا انسان بهتر و مفیدتری باشم

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )این جوان تازه مسلمان که با حضور در اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به دین اسلام گروید، بیان کرد: از کودکی در شرق فرانسه  ساکن بودم و از آن دوران ارتباط زیادی با مسلمانان داشتم.


وی با بیان اینکه خانواده من نگاه بازی نسبت به سایر ادیان و مذاهب داشتند و همه ادیان با یکدیگر نقاط مشترک بسیاری دارند، افزود: سفرهای کاری و سیاحتی بسیاری به خاورمیانه و به کشورهای مسلمان داشتم و با دین اسلام بیشتر آشنا شدم و نقاط مشترکی در هر دو دین یافتم.
این جوان فرانسوی با بیان اینکه مطالعه بسیاری درباره دین اسلام و مسیحیت داشتم، افزود: اگرچه مسیحی هستم اما متخصص در دین خود نیستم لذا دیدگاه‌ها و راه‌های عملی مفیدتری پیرامون زندگی در دین اسلام یافتم و نگاه مثبتی نسبت به این دین پیدا کردم.
وی ادامه داد: همه انسان‌ها به دنبال زندگی بهتری هستند و اسلام در این زمینه دین قوی است که برای پیشرفت و تعالی نکات و دستورات زیادی را ارائه کرده است.
وی گفت: اگرچه مسئله دین برای من مهم است اما آشنایی با یک بانوی ایرانی شناخت من را نسبت به دین اسلام بیشتر کرد و تصمیم گرفتم تا برای داشتن زندگی بهتر به اسلام مشرف شوم.
این تازه مسلمان با تاکید بر اینکه اسلام آوردن من کاملا شخصی بود و ازدواج یکی از دلایل پذیرش این دین است، گفت: علاقه دارم بیشتر درباره اسلام و تشیع بدانم و تلاش کنم تا انسان بهتر و مفیدتری باشم.
وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های غرب علیه اسلام و مسلمانان تصریح کرد: مفید بودن برای خود و دیگران و نشان دادن اسلام واقعی در رفتار و کردار، بهترین روش برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
وی افزود: امروز نقطه آغازی برای من است و از خدا می‌خواهم تا در این مکان مقدس علم و درک من را نسبت به اسلام و شیعه بیشتر کند.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، یک جلد کلام الله مجید به زبان انگلیسی، کتاب و هدایای فرهنگی به این تازه مسلمان اهدا شد.

منبع: آستان نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار