تاریخ انتشار :

دوایت گرانت

اعلام مشرف شدن گرانت، رپر آمریکایی،به دین “اسلام”

من امروز مسلمان هستم و از “خدا” می خواهم که مرا به راه راست هدایت کند همان راهی که همه “پیامبران” در آن راه بودند .

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) دوایت گرانت، خواننده محبوب امریکایی پس از سکوت طولانی چند ساله اعلام کرد که به دین اسلام گرویده است.

Beanie Sigel“، با نام اصلی” دوایت گرانت”، متولد ۶ مارس ۱۹۷۴ در “فیلادلفیا”، “پنسیلوانیا”، “آمریکا” است. گرانت عضو سابق گروهای موسیقی آمریکا می باشد که به عنوان یک خواننده رپ با انها همکاری می کرده است.

“گرانت”، رپر آمریکایی، اعلام کرد به دین “اسلام” گرویده است و نام او اکنون “صبری” می باشد.

متن اصلی را اینجا ببینید

در سال ۲۰۱۱، این رپر آمریکایی به فرقه نژاد پرست “ملت اسلام” پیوست که از اسلام تنها نام آن را داشت. اما به گفته خود، با مطالعه و رسیدن به تعالیم واقعی اسلام، وی مسلمان شد. وی مانند “مالکوم X ” و “محمد علی کلی”، فرقه نژادپرست “ملت اسلام” را رها می کند و مسلمان می شود.

پس از سکوت طولانی چند ساله، “Beanie Sigel” به طرفدارانش پاسخ داد.

“ما می خواهیم بدانیم چه چیزی باعث این تغییر شد” ؟

او در پاسخ به این سوال می گوید: «اول “خداوند متعال” بود که مرا نجات داد، سپس همسر و فرزندان من بودند که به من این مسیر را یاد دادند زیرا من باید مسئولیتهای خود را که رها کرده بودم به عهده می گرفتم، در حال حاضر همه اعضای خانواده من مسلمان متعهد هستند. امروز، مطمئن هستم که مراقب اعضای خانواده ام هستم. من باید پسرانم را آموزش دهم تا آنها تبدیل به مرد شوند. این چیزی است که من را به این مسیر سوق داد. »

وی در ادامه گفت : « این کلمات یک مسلمان آگاه است که اعضای جامعه خود را به یادگیری و مطالعه اسلام تشویق می کند. در ابتدا شروع به مراقبت از خود و خانواده خود، با آموزش آنها، نشان دادن رفتار خوب و انجام کارهای خوب کردم. امروز ما مسلمانان “جمعه” و مسلمانان “ماه رمضان” هستیم. ما واقعا باید دین خود را مطالعه کنیم. ما باید “قرآن” و “حدیث” و “تفسیر” را بخوانیم تا بدانیم که چرا این آیه ها نازل شده است. »

برای او، موسیقی با دین ناسازگار است. یکی از بزرگترین جهاد ها برای او امروز این است که از موسیقی دور شود.

* مطمئن هستم که موسیقی “حرام” است

در این باره او می گوید : « من دیگر در موسیقی فعالیت نمی کنم، زیرا امروز من مطمئن هستم که موسیقی “حرام” است. حتی قبل از اینکه مطالعاتم را شروع کنم، می دانستم که موسیقی غیر شرعی است. اما در آن لحظه، من مثل یک کودک فکر می کردم و به آن توجه نداشتم … موسیقی با قلب شما بازی می کند و تاثیر منفی بر احساسات شما می گذارد. بنابراین این مبارزه من است … من از مسلمانانی که مرا دوست دارند دعوت می کنم تا برای من دعا کنند و از خدا بخواهند که علاقه ی موسیقی را از قلب من حذف کند. »

او نسبت به شیوه جدید زندگی اش اظهار داشت: « من امروز مسلمان هستم و از “خدا” می خواهم که مرا به راه راست هدایت کندهمان راهی که همه “پیامبران” در آن راه بودند … از یک چیز مطمئنم؛ یک روز مردم چاله ای را حفاری می کنند که قبر ما خواهد بود. و ما را در انجا دفن خواهند کرد، اما ان روز خیلی دیر خواهد شد. به همین دلیل ما باید از خواب بیدار شویم و درک کنیم که واقعا چه اتفاقی می افتد … این زندگی یک بازی نیست، در مورد چیزهای جدی است …»

او در مورد وضعیت فعلی می گوید : وضعیت فعلی (برنامه فعلی) این است که بیشتر و بیشتر آفریقایی-آمریکایی ها به اسلام روی آورند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار