تاریخ انتشار :

تونس

رونق گردشگری اسلامی و افتتاح هتل‌های مطابق با شئون اسلامی

گردشگری حلال یا گردشگری اسلامی از اصطلاحاتی است که طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های گردشگری تونس بوده است

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از پایگاه خبری الأمارت ۷۱؛ در راستای طرح رونق بخشیدن به گردشگری حلال، «راشد الغنوشی» رئیس جنبش نهضت اسلامی تونس، هتل «ساندرا کلوپ» را در شهر «حمامات» واقع در شمال شهر «تونس» پایتخت این کشور، افتتاح کرد.

«بلال صفار»، مالک هتل ساندرا کلوپ به مناسبت افتتاح این هتل گفت: مصرف نوشیدنی‌های الکلی در این هتل ممنوع است. همچنین احترام به فرهنگ اسلامی و رعایت شئون اسلامی از ویژگی‌های این هتل است که پس از تحقیقات وسیع در این زمینه و منطبق با نیازهای امروز تونس، طراحی و اجرا شده است.

گردشگری حلال یا گردشگری اسلامی از اصطلاحاتی است که طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های گردشگری تونس بوده است. افتتاح هتل‌های اسلامی در تونس به تصویب قانون خانواده در سال ۲۰۱۴ در این کشور برمی‌گردد که با تلاش‌ فعالان مدنی و انجمن‌های قرآنی صورت گرفت.

در همین راستا تاکنون ۷ هتل‌ اسلامی در استان‌های «منستیر»، «سوسه»، «مهدیه»، «نابل» «جندوبه» و شهر «حمامات» تونس ساخته شده است.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار