تاریخ انتشار :

اداره گردشگری تایوان

ساخت تیزر تبلیغاتی با هدف جذب گردشگران مسلمان

اداره گردشگری تایوان در بیانیه ای اعلام کرد که ویدئوی تبلیغاتی با بازی یکی از مجریان محبوب تلویزیون مالزی که محجبه می باشد، به منظور جذب گردشگران مسلمان از مالزی و برونئی به زودی پخش می شود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از focustaiwan، اداره گردشگری تایوان روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد، یک ویدئوی تبلیغاتی با بازیگری یکی از بازیگران و مجریان محبوب تلویزیونی در مالزی با هدف جذب گردشگران مسلمان در اواخر ماه آگوست در این کشور آسیای  جنوب شرقی به نمایش گذاشته می شود.

گفتنی است میرا فیزاه، بازیگر محجبه مالزیایی در میان مسلمانان این کشور طرفداران زیادی داشته و بیش از ۳ میلیون هوادار در اینستاگرام دارد. سازمان گردشگری تایوان از وی دعوت کرده است که سخنگوی کمپین ارتقای گردشگری تایوان برای مسلمانان در سال ۲۰۱۸ باشد و در ساخت این فیلم تبلیغاتی با عنوان «سلام تایوان، تایوان به شما خوش آمد می گوید» مشارکت داشته باشد.

در این فیلم قرار است از نقاط مختلف گردشگری در تایوان از جمله رستوران های دارای گواهی نامه حلال بازدید به عمل آید.

سازمان گردشگری تایوان قرار است کنفرانسی خبری برای پیش نمایش این فیلم در مالزی در اواخر ماه آگوست برگزار کند. این فیلم پس از پیش نمایش اولیه، به عنوان یک ساخته فرهنگی تجاری در سینماها، بیلبوردهای تبلیغاتی خیابانی و همچنین در فضای اینترنتی کشورهای مالزی و برونئی قابل دسترسی خواهد بود.

لازم به ذکر است مالزی به عنوان یکی از بزرگترین منابع گردشگران بین المللی در تایوان محسوب می شود. در سال ۲۰۱۶ بیش از ۴۰۰ هزار و در  ۲۰۱۷ بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر مالزیایی از این کشور بازدید کردند که به این ترتیب مالزی ششمین منبع گردشگران خارجی در تایوان و بزرگترین منبع گردشگران از میان کشورهای آسه آن محسوب می شود.

جمعیت مالزی هم اکنون ۳۱ میلیون نفر تخمین زده می شود که تقریبا ۶۰% آنان را مسلمانان تشکیل می دهند.

براساس اطلاعات رسیده، امسال نخستین باری است که کشور تایوان در صدر فهرست مقصد مسافرت گردشگران مسلمان به عنوان یک کشور غیراسلامی قرار می گیرد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار