تاریخ انتشار :

دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی

اختتامیه طرح «من بچه شیعه هستم»

اختتامیه طرح «من بچه شیعه هستم» با هدف آشنایی زائران کودک و نوجوان با فرهنگ شیعه به زبان قصه و بازی در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار شد.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در حاشیه اختتامیه طرح «من بچه شیعه هستم» در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی عصر یک‌شنبه ۱۷ تیرماه برگزار شد، ابراز کرد: به همت واحد نوجوانان اداره علوم قرآنی طرح «من بچه شیعه هستم» با هدف آشنایی زائران کودک و نوجوان با فرهنگ شیعه به زبان قصه و بازی در حرم مطهر امام رضا(ع) اجرا شد.


حجت الاسلام مهدی شجاع با بیان اینکه این طرح به مدت ۱۰ روز و در دو نوبت صبح و عصر به صورت کارگاهی در رواق‌های دارالحجه، حضرت زهرا(س)، امام خمینی(ره)، صحن قدس و دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار شد، عنوان کرد: زائران کودک و نوجوان با حضور در این کارگاه‌ها با سیره و زندگی امام صادق(ع)، حجاب و عفاف، نماز و بندگی، آموزش قرآن به صورت تخصصی، حفظ احادیث کاربردی از زبان امام ششم(ع) و … آشنا شدند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰ مربی قرآنی واحد کودک و نوجوان اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در برگزاری این طرح ما را یاری کردند.
حجت الاسلام شجاع با بیان اینکه در سال‌های اخیر دشمنان سرمایه گذاری‌های زیادی برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان ما انجام دادند، گفت: قبل از اینکه دشمن موفق شود تا بر فرزندانمان هجمه وارد کند، باید خودمان به سراغشان رفته و تربیت صحیح آن‌ها را مدنظر قرار دهیم.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی افزود: دین مبین اسلام به ویژه فرهنگ شیعه از زیبایی‌های زیادی برخوردار است، از این رو ما برای داشتن فرزندانی دین‌دار باید از سنین کودکی زیبایی‌ها دین اسلام و فرهنگ شیعه را به آن‌ها معرفی کنیم.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار