تاریخ انتشار :

جوان بهایی در ساوجبلاغ مسلمان شد

جوان بهایی ساکن شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با امام جمعه شهر جدید هشتگرد، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائیت به مکتب تشیع روی آورد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  ‌به نقل از ایسنا‌، این جوان تازه مسلمان در مراسم تشرف خود در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد خدیری امام جمعه شهر جدید هشتگرد گفت:

با تحقیق از تعدادی از افراد مسلمان شده در دین اسلام و تغییراتی از قبیل امید و نشاط را که ‌در زندگی آنها دیدم، شروع به تحقیق در دین اسلام را نمودم ‌و این امر باعث شد تا تلاش خودم را برای رسیدن به این مرحله یعنی تشرف به دین اسلام داشته باشم.

وی در ادامه افزود : شاید برای پذیرش اسلام مشکلات و مسائل زیادی بر سر راهم بود ولی اسلام حلاوت و شیرینی‌‌ دارد که هر کسی طعم آن را بچشد این مشکلات برایش آسان می‌شود که من نیز از لحظه تصمیم‌گیری این شرینی را احساس کردم.

وی ادامه داد: موضوع تشرف به دین اسلام از فرقه ضاله بهائیت موضوعی است که مدتی محافل این فرقه را با نگرانی روشن شدن ذهن جوانان بهایی ‌روبرو کرده است. عده‌ای از اعضای این  تشکیلات ‌باطل ‌از کارهای انحرافی این فرقه خسته شده و به دنبال راهی برای رسیدن به کمال هستند و این امر باعث شده تا در استان البرز گرایش به دین اسلام بیشتر شود.

وی در پایان افزود: افرادی هم در این فرقه با مشکلات فراون در حال زندگی هستند و یک نوع زندان اجباری را تحمل می‌کنند و پیاده نظام افرادی سودجو که خود را مدیران این فرقه می‌دانند شده‌اند تا جایی که این افراد در رفاه کامل و خوشی با فرزندانشان در حال زندگی هستند و افراد دیگر در این فرقه را پله‌ای برای رسیدن به تفریحات خود کرده‌اند.

در پایان این دیدار یک جلد کلام الله مجید توسط ‌حجت الاسلام والمسلمین محمد خدیری به جوان تازه مسلمان شده ‌اهدا شد.

‌انتهای پیام

برای آشنایی با این فرقه ضاله اینجا را کلیک کنید

بردای دانلود سیر نمایشگاهی آشنایی با بهاییت اینجا را کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن بهاییت

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار