تاریخ انتشار :

کوالالامپور

معرفی ۹ هتل‌ مناسب مسلمانان در کوالالامپور

کوالالامپور یکی از شهرهای توریست‌پذیر دنیا با هتل‌های فراوان است، اما از میان انبوه هتل‌های موجود در این شهر، تنها تعداد اندکی از هتل‌های این شهر به دلیل رعایت استانداردهای اسلامی، برای گردشگران مسلمان مناسب است.

    به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) کوالالامپور پایتخت کشور مالزی و بزرگ‌ترین شهر این کشور است که به دلیل جاذبه‌های گردشگری‌ که دارد، همه ساله تعداد قابل توجهی از گردشگران از سراسر دنیا از این شهر دیدن می‌کنند و بخشی زیادی از این گردشگران را نیز مسلمانان تشکیل می‌دهند.

علی رغم وجود هتل‌های متعدد در این شهر، تنها در چند هتل موازین و استانداردهای اسلامی رعایت می‌شود و برای گردشگران مسلمان مناسب‌ است. ارائه نوشیدنی‌های بدون الکل و غذاهای حلال، مشخص کردن جهت قبله در همه اتاق‌ها، وجود ردا و وسایل مخصوص ادای نماز و تلویزیون‌هایی بدون دسترسی به کانال‌های غیر اخلاقی از ویژگی‌های این هتل‌ها است.

هتل‌های مذکور به شرح ذیل هستند:

 

۱-هتل آپارتمان پی ان بی پردانا:

این هتل در مرکز شهر کوالالاکپور و نزدیک به پارک «کیه ال سی سی» و برج‌های دوقولوی پتروناس واقع شده است. اماکن اختصاصی برای تجار، روزنامه‌های رایگان در لابی هتل، سالن‌های  مخصوص همایش‌ها و سالن‌های اجتماعات، خدمات انتظار اتومبیل برای افراد معلول از جمله امکانات رفاهی این هتل است.

  

هتل آپارتمان پی ان بی پردانا

 ۲-هتل «شانگری لا» ی کوالالامپور:

هتل شانگری لا یکی از مشهورترین هتل‌های کوالالامپور است. پیاده‌روهای اطراف این هتل با درختان سرسبز و انبوه احاطه شده که فضای جذابی را به آن بخشیده است. همچنین این هتل از معماری و دکوراسیون داخلی بی‌نظیری برخوردار است. قالی‌های سنتی، صنایع دستی و هنرهای مالزیایی از وسایلی هستند که در معماری و دکوراسیون داخلی هتل شانگری لا به کار گرفته شدده‌اند.

هتل «شانگری لا» ی کوالالامپور

 ۳-هتل مندرین اورینتال (ماندارین شرقی):

این هتل در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده و فاصله بسیار کمی با برج‌های دوقولوی پتروناس و پارک و مرکز خرید کی ال سی سی دارد. اماکن اختصاصی ویژه تجار، خدمات اجاره اتومبیل، رزرو سریع، سالن اجتماعات و همایش‌ها از امکانات این هتل است.

  

 هتل ماندارین اورینتال

 ۴- هتل سیتی تل مید ولی:

هتل سیتیتیل میدفالی در میدان میردکا در خیابان بتالینگ کوالالامپور قرار دارد و یکی از چند هتلی است که موازین و استانداردهای اسلامی در آن رعایت شده است. مراکز مخصوص ملاقات‌های تجاری، خدمات اتومبیل با خودروهای لیموزین و خودروهای لوکس و ۵ سالن همایش از امکانات رفاهی این هتل به شمار می‌رود.

هتل سیتی تل مید ولی

 ۵-هتل شرایتون امپریال کوالالامپور:

این هتل در خیابان «سلطان اسماعیل» و نزدیک به مراکز اصلی گردشگری کوالالامپور مثل برج منارا فلدا و برج‌های دوقولوی پتروناس، واقع شده و از یک سمت به خیابان میراث آسیایی و مرکز اصلی غذاخوری کوالالامپور دسترسی دارد. مسئولان هتل شرایتون امپریال می‌کوشند تا خدماتی با کیفیت بالا را به مسافران خود، خصوصا مسافران مسلمان ارائه کند.

  

هتل شرایتون امپریال

 ۶- هتل دپالما امپنگ کوالالامپور:

هتل دپالما امپنگ کوالالامپور، یک هتل سه ستاره است که در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای با مرکز شهر و در خیابان Ampang Point که مرکز تجاری با رستوران‌ها و فست‌فودها و باشگاه‌های بولینگ است، قرار دارد و تا مراکز تجاری و گردشگری شهر فاصله زیادی ندارد. خدمات ۲۴ ساعه پذیرش، خدمات نظافت، خشکشویی، امانت‌داری و پارکینگ‌های اتومبیل از امکانات این هتل است.

  

هتل دپالما امپنگ کوالالامپور

 ۷-هتل سان وی پوترا:

این هتل، یک هتل سنتی و دارای ۶۱۸ اتاق و سوئیت است. کوچک‌ترین سوئیت ۳۴ متر مربع است که با معماری کلاسیک ساخته شده و با رنگ‌های خاکی رنگ‌آمیزی شده است. در هر اتاق مجموعه‌ای از خدمات استاندارد ارائه می‌شود مثل تلویزیون رنگی کابلی و حمام مجهز به دوش. همچنین سوئیت‌هایی با مساحت ۹۰ متر با چشم‌انداز مشرف به مرکز شهر هم در این هتل وجود دارد.

 هتل صن وای بوترا

 ۸-هتل دورست گراند سوبانگ:

در گذشته این هتل با نام «شیراتن سوبانگ جایا» معروف بوده است. هتل دورست، چهار ستاره است و بیست دقیقه با مرکز شهر فاصله داد و با آینه‌های طلایی و سنگ‌های مرمر مزین شده است. همچنین یک سالن مخصوص جشن‌ها و مهمانی‌ها با گنجایش ۱۰۵۰ نفر دارد و جزء سالن‌های مشهور در برگزاری مراسم عروسی در کوالالامپور است. این هتل همچنین دو استخر برای بزرگسالان و کودکان و مرکز آب‌درمانی دارد.

 هتل دورسیت گراند سوبانگ

 ۹-هتل وسبا انکاسا:

این هتل نزدیک بازار و خیابان بیتالینگ است. خدمات خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، امانت‌داری و پارکینگ (با پرداخت هزینه) از جمله امکاناتی است که این هتل به مسافران ارائه می‌دهد.

هتل وسبا انکاسا

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار