تاریخ انتشار :

اصفهان

نرم افزار آموزشی «الفبای اسلام» به زبان فرانسوی

دکتر نیستانی از رونمایی نرم افزار آموزشی «الفبای اسلام» به زبان فرانسوی بعد از ماه مبارک رمضان و همزمان با نمایشگاه گردشگری در اصفهان خبر داد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  حجت الاسلام دکتر محمدرضا نیستانی مدیر پروژه تولید نرم افزار «ABC Islam» در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان گفت: این نرم افزار به زبان فرانسوی تهیه شده است و مخاطب آن کلیه فرانسوی زبانانی هستند که به تازگی به دین مبین اسلام روی آورده اند. هم اکنون تعدادی از این نرم افزار چندرسانه ای به صورت ازمایشی به مراکز اسلامی در کشورهای هدف ارسال شده است و در حال جمع آوری بازخوردهای دریافتی و جمع بندی هستیم.

وی آشنایی مخاطب فرانسوی زبان با الفبای اسلام به روش چند رسانه را از اهداف تولید این نرم افزار برشمرد و اظهار داشت: اصول و فروع دین، تاریخ اسلام، کتابخانه، گالری صوت و تصویر به زبان فرانسه و همچنین آموزش تصویری وضو، نماز و مسائل مالی در اسلام از بخش های این نرم افزار است.

 

نیستانی تاکید کرد: این نرم افزار اولین نرم افزار بر اساس احکام و مبانی اعتقادی شیعه به زبان فرانسوی است.

 

وی معرفی صحیح اسلام به دور از تعصب گرایی را از اهداف مهم تولید نرم افزار «ABC Islam» خواند و گفت: پیش از این نرم افزار اندروید آموزش نماز به زبان فرانسه توسط این مجموعه تولید شده است.

 

مدیر پروژه تولید نرم افزار «ABC Islam» در پایان گفت: این نرم افزار با مشارکت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان و انجمن ترجمه زبان های خارجی حوزه علمیه قم در واحد رسانه مدرسه ناصریه اصفهان تولید شده است.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار