تاریخ انتشار :

 امل حجازی، خواننده مشهور لبنانی،

خواننده زن مشهور عرب، از خوانندگی ام پشیمانم

امل حجازی، خواننده مشهور عرب اعلام کرد که قصد دارد از صدایش جهت قرائت قرآن و ادعیه مذهبی و نه آهنگهای پاپ استفاده کند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  امل حجازی، خواننده مشهور لبنانی، اخیرا پوستری از خود را در صفحه رسمی  اینستاگرامش انتشار داده است. این پوستر نشان از تمایل این خواننده جهت قرائت ادعیه مذهبی همزمان با فرا رسیدن  ماه مبارک رمضان می‌دهد.

 

اَمَل حِجازی که یکی از خوانندگان و مدل‌های لبنانی بوده و کنسرت‌های پرشماری در سراسر جهان برگزار کرده‌است، همچنین اخیرا طی مصاحبه ای با العربیه، از عشق و علاقه اش به فعالیت در ماه رمضان خبر داده است.  او با بیان اینکه ماه رمضان، ماهی خاص و منحصر به فرد است گفت که هر سال در ماه رمضان به همراه خانواده افطار می‌کند و به خواندن قرآن و دعا می‌پردازد. امل حجازی معتقد است که عشق و علاقه او به ماه رمضان ریشه در خانواده و دوران کودکیش دارد.

حجازی همچنین در مصاحبه اخیرش با العربیه اعلام کرد که از خواندن آهنگهای شاد احساس پشیمانی می‌کند. حجازی البته این را هم گفت که اکنون با خواند ادعیه و قرآن احساس خوشحالی و سعادت می‌کند. خواننده اخیرا محجبه شده‌ی لبنانی همچنین در این رابطه بیان کرد که دیگر به آهنگهای شاد وپاپ گوش نمی‌دهد، چرا که ترجیح می‌دهد آیاتی از قرآن را گوش دهد. او گفت: “فقط زمانی که فرزندانم از من درخواست کنند به یک آهنگ پاپ یا شاد گوش می‌دهم.”

امل حجازی همچنین در مصاحبه اخیرش با العربیه از نقش پررنگ همسرش در زندگی گفت. این خواننده مشهور عرب، نقش همسرش را در تصمیمات درست شغلی و خصوصی بسیار زیاد دانست. او همچنین تصریح کرد که همسرش در بسیاری از امور خانه مانند پخت و پز به او کمک می‌کند.

امل حجازی در پایان  مصاحبه، وجود پسر و دخترش را علت احساس خوشبختی در زندگی دانست اما بیان کرد که نگران درست عمل کردن به وظیفه مادری خود است با وجود اینکه عمل کردن به آن امری بسیار زیبا و مقدس است.

منبع:خبر فوری

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار