تاریخ انتشار :

سوزان کایزر،

کتاب «مسلمانان جدید» روایت زنان و مردان تازه‌مسلمان شده

سوزان کایزر، در تازه‌ترین کتابش به اسم «مسلمانان جدید» درباره زندگی زنان و مردان جوانی می‌نویسد که مسلمان شده‌اند و هر کدام از این جوانان انگیزه و تجربیاتی دارند که می‌تواند دلایل تغییر دین را توضیح دهد.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  سوزان کایزر، اسلام‌شناس در برلین است. او به عنوان یک روزنامه‌نگار خاورمیانه کار می‌کند و در سال‌های اخیر مقالات بسیاری درباره جهان عرب در روزنامه‌ها و مجلات مختلف آلمان و سوئیس نوشته است. او علاوه بر سیاست، به ادبیات عربی نیز علاقمند است.
او در کتابش «مسلمانان جدید» درباره زندگی زنان و مردان جوانی می‌نویسد که مسلمان شده‌اند. هر کدام از این جوانان، انگیزه و تجربیاتی دارند که می‌تواند دلایل آنان برای تغییر دین را توضیح دهد.

 

 

بر خلاف آنچه رسانه‌ها درباره رادیکالیزه‌کردن مسلمانان می‌گویند. مسلمانان جدید نمی‌خواهند از خشونت استفاده کنند و قصد ندارند به جامعه اکثریت آسیب برسانند. برعکس، اسلام به آنها کمک می‌کند که زندگی خود را کنترل کنند. آنها خود را به عنوان بخشی از جامعه می‌بینند و می‌خواهند با ایده‌های خود در این زمینه مشارکت کنند. در این کتاب، به این گروه از مسلمانان فرصت داده شده تا صحبت کنند و حرف‌هایشان شنیده شود.

گفتنی است، کتاب «مسلمانان جدید» به قلم سوزان کایزر در ساال ۲۰۱۸ در ۱۹۲ صفحه به زبان آلمانی منتشر شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار