تاریخ انتشار :

انجمن اسلامی دانشگاه کالیفرنیا

برگزاری «هفته بیداری اسلامی» در دانشگاه کالیفرنیا، سن دیه گو

درحالی که افزایش اسلام هراسی در غرب نگرانی هایی را ایجاد کرده، دانشجویان انجمن های اسلامی سرتاسر آمریکا، همواره با برگزاری نشست های هفته بیداری اسلامی سعی در برطرف کردن تفاوت ها و تنش های میان ادیانی دارند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از aboutislam، دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه کالیفرنیا در سن دیه گو، در آمریکا با برگزاری «هفته بیداری اسلامی» سعی در برطرف  سازی تفاوت ها و تنش های میان ادیانی و ایجاد آگاهی دینی در میان مردم داشتند.

با افزایش اسلام هراسی در غرب، دانشجویان مسلمان در سرتاسر ایالات متحده آمریکا همواره با برگزاری نشست ها و مراسم مرتبط با اسلام و مسلمانان، سعی در ایجاد درک متقابل میان مردم متعلق به ادیان مختلف داشته اند.

شافین پیتال، معاون مدیر انجمن اسلامی در این باره به خبرنگاران گفت: ما در تلاش هستیم تا دانشجویان مسلمان در محوطه دانشگاه را نهادینه کنیم و از طریق کمک به مدیریت، درخواست منابع لازم، برگزاری نشست های معنوی، تحصیلی و کمک رسانی داوطلبانه در این راستا حرکت می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که دانشجویان مسلمان سیستم پشتیبانی و جامعه ای قابل اتکاء داشته باشند.

برنامه های متنوع «هفته بیداری اسلامی» شامل روز حجاب، برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز برای عدالت اجتماعی و برابری و همچنین نشست های جمع آوری کمک های مالی و امور خیریه بوده است.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار