تاریخ انتشار :

دوچرخه‌سواری برای صلح

تور دوچرخه‌سواران مسلمان انگلیسی برای معرفی اسلام

انتخاب مساجد برای حضور دوچرخه‌سوارانو شهروندان غیرمسلمان با این هدف صورت گرفت که دولت بداند که این اماکن جایی برای ترویج صلح و تسامح هستند نه ترویج افراط‌گرایی و خشونت.

 

تور دوچرخه‌سواران انگلیسی

تور دوچرخه‌سواران انگلیسی

 

به گزارش رهیافتگان : به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «oumma»، بیست وپنج دوچرخه‌سوار عضو گروه «راید فور پیس(دوچرخه‌سواری برای صلح)» با هدف معرفی اسلام به شهروندان انگلیس، از شهر گلاسکو عازم شهرهای مختلف انگلیس شده‌اند.

اعضای این گروه دوچرخه‌سواری با حضور در شهرهای مختلف و گفت‌وگو با شهروندان غیرمسلمان سعی می‌کنند تا پیام صلح دین اسلام را برای همگان بیان کرده و نقش پیروان دین اسلام در پیشرفت اجتماعی و فرهنگی انگلیس را برای آنان توضیح دهند.

این گروه تصمیم دارد تا در مسیر خود در شهرهای مختلف، با جمع‌آوری حداقل صدهزار استرلینگ(۱۲۳هزار یورو) برای دو موسسه خیریه انگلیس، حسن‌نیت شهروندان مسلمان و علاقه آنان برای کمک به نیازمندان غیرمسلمان را نیز به اثبات برساند.

۲۵ دوچرخه‌سورا مسلمان اعلام کرده‌اند که مساجد شهرهای مختلف مکان توقف آنان خواهد بود و شهروندان مسلمان و غیرمسلمان می‌توانند برای اعطای کمک‌های خود برای موسسات خیریه انگلیس و یا آشنایی با اعتقادات اسلامی، با آنان دیدار کنند.

«ودود احمد داود»، مسئول هماهنگی این گروه در شمال شرق انگلیس، طی سخنانی عنوان کرد: انتخاب مساجد برای حضور دوچرخه‌سوارانو شهروندان غیرمسلمان با این هدف صورت گرفت که دولت بداند که این اماکن جایی برای ترویج صلح و تسامح هستند نه ترویج افراط‌گرایی و خشونت.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار