تاریخ انتشار :

نیوزیلند

برپایی نمایشگاهی با هدف برطرف کردن تصورات اشتباه در مورد اسلام در نیوزلند

شهر کرایست چرچ (Christchurch) مرکز استان کانتربوری(Canterbury) نیوزیلند برای نخستین بار میزبان نمایشگاهی از ترجمه‌های قرآن به زبان‌های مختلف با ارائه قرآن به صورت هدیه برای بازدیدکنندگان است.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از پایگاه خبری stuff.co.nz؛ در این نمایشگاه که شنبه (۲۸ بهمن) از ساعت ۱۰:۳۰ صبح الی ۴ بعد از ظهر به وقت محلی با هدف برطرف کردن تصورات اشتباه در مورد اسلام برگزار خواهد شد، ۴۵ ترجمه از قرآن کریم به زبان‌های مختلف از جمله زبان مائوری به نمایش گذاشته خواهد شد.


مستنصر قمر، ۲۸ ساله، امام جماعت که نمایشگاه‌های اسلامی در سراسر نیوزیلند برگزار کرده است، این هفته نمایشگاه ترجمه‌های قرآن را برای نخستین بار به منطقه جزیره جنوبی نیوزیلند می‌آورد.

وی سه سال پیش از انگلیس به نیوزیلند آمد و عضو گروه «اسلام حقیقی در نیوزیلند» است که کمپین آموزش اسلام را در سراسر نیوزیلند راه‌اندازی کرده است.

قمر درباره این نمایشگاه گفت: یکی از اعضای گروه ۲۰ سال صرف یادگیری زبان مائوری برای ترجمه قرآن کرده است.

وی افزود: به تمام بازدیدکنندگان یک نسخه قرآن رایگان اهدا خواهد شد.

قرار است یک سمینار نیم ساعته در حاشیه این نمایشگاه برای بررسی مفهوم جهاد و عدم ارتباط اسلام با تروریسم و افراط‌گرایی برگزار شود.

قمر درباره این سمینار گفت: هدف از برگزاری این سمینار تبیین آموزه‌های اسلام حقیقی و نشان دادن اعمال غیراسلامی گروه‌های تروریستی است

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار