تاریخ انتشار :

کوالالامپور

برگزاری پانزدهمین سال نمایشگاه بین‌المللی حلال در مالزی

کوالالامپور پایتخت مالزی طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ فروردین ماه ۹۷ میزبان پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حلال این کشور است که گفته می‌شود بزرگترین عرصه نمایش محصولات و خدمات حلال در عرصه بین‌الملل خواهد بود.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از پایگاه خبری Halal Focus؛ محمد امین‌الدین مدیر توسعه خدمات حلال سازمان توسعه تجارت خارجی مالزی گفت: صنعت حلال به دلیل تقاضای زیاد مشتریان مسلمان و غیرمسلمان در سراسر جهان به سرعت در حال توسعه است.

وی افزود: ما انتظار داریم که با افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصد بازدیدکنندگان در نمایشگاه پیش‌رو مواجه باشیم و پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۳۰ هزار نفر از بیش از ۱۰۰۰ غرفه عرضه محصولات و خدمات حلال در این نمایشگاه دیدن کنند.

امین‌الدین گفت: شرکت‌کنندگان تولیدکنندگان و فعالان عرصه حلال از کشورهای عضو آسه‌آن، و همچنین ایران، آفریقای جنوبی، امارات، چین، ژاپن، تایوان، کره جنوبی، ترکیه، فلسطین و بسیاری دیگر کشورها در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

مواد غذایی حلال، خدمات حلال، بسته‌بندی مواد غذایی، سرمایه‌گذاری اسلامی، بانکداری و … از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

نمایشگاه بین‌المللی حلال مالزی امسال برای پانزدهمین سال پیاپی در این کشور برگزار می‌شود و علاوه بر عرضه گسترده خدمات و محصولات حلال تولیدشده در کشورهای اسلامی وغیراسلامی، سمینارها، گفت‌وگوها، دادوستدها و برنامه‌های متنوعی در حاشیه این نمایشگاه انجام می‌شود

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار