تاریخ انتشار :

نشر جمال

کتاب «پول، خدا، بچه‌ها»، آموزش سبک زندگی اسلامی در امور مالی

کتاب «پول، خدا، بچه‌ها» اثری مناسب برای مطالعه کودکان در زمینه سبک زندگی اسلامی است.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )کتاب «پول، خدا، بچه‌ها» نوشته حجت‌الاسلام  غلامرضا حیدری‌ابهری است که از سوی نشر جمال به چاپ رسیده است.
این کتاب، اثری مناسب برای مطالعه کودکان درباره سبک زندگی اسلامی است که در ادامه برای مطالعه آخر هفته، پیشنهاد می‌شود. قیمت این اثر با جلد سخت ۲۲ هزار تومان و قیمت جلد شومیز ۱۵ هزار تومان است. این اثر به بهترین شکل به بیان معارف دینی پرداخته است که این معارف می‌تواند در بستر واقعیت زندگی و مصادیق روزمره قابل پیاده کردن باشد.


تبلیغ آموزه‌های دینی، نباید از عینیت زندگی غفلت ورزد و به بیان کلیات بسنده کند. تبلیغی مؤثر است که پا به پای مخاطب در زندگی حضور یابد و همگام و همراه، او راهنمایی‌اش کند. این کتاب از این دست کتاب‌ها است که این موارد را مورد توجه قرار داده است.
کتاب «پول، خدا، بچه‌ها» به آموزش سبک زندگی اسلامی در امور مالی می‌پردازد، به سوالات گوناگون مخاطبان نیز پاسخ می‌دهد. همچنین در عین توجه به معارف ناب اهل بیت(ع)، برخی اطلاعات جذاب را نیز به خواننده ارائه می‌کند تا مطالعه کتاب برای وی آسان‌تر شود.
در بخشی از این کتاب آمده است: «اگر پولی روی زمین دیدیم، چه کار کنیم؛ اگر پولی روی زمین دیدیم، بهتر است آن را برنداریم، شاید صاحبش بیاید و آن را بردارد. اگر ما آن پول را برداریم، صاحبش دیگر نمی‌تواند آن را پیدا کند. »
همچنین در ادامه می‌خوانیم؛ «اگر در مدرسه، مداد، پاک‌کن، مدادتراش یا کتابی پیدا کردیم، باید آن را به دفتر مدرسه بدهیم. نباید آن را برای خودمان برداریم. صاحب آن، بعداً به دفتر مدرسه می‌رود و آن را می‌گیرد. در دفتر مدرسه، کمد یا صندوقی برای نگه‌داری وسایل پیدا شده هست که کلیدش دست ناظم و مدیر است.»

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار