تاریخ انتشار :

انجمن جهان اسلام

راه اندازی پایگاه الکترونیکی حلال به ۲۰ زبان دنیا در بزرگترین مرکز جهانی حلال

انجمن جهان اسلام از آماده سازی برای راه اندازی پایگاه الکترونیکی حلال به ۲۰ زبان دنیا در بزرگترین مرکز جهانی حلال در مکه مکرمه پرده برداشت.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از iinanews، انجمن جهان اسلام، بزرگترین مرکز جهانی حلال در مکه مکرمه را تاسیس کرد تا مرجع معتمدی برای محصولات حلال باشد.

انجمن جهان اسلام اعلام کرد: این مرکز برای راه اندازی پایگاه الکترونیکی حلال به بیش از ۲۰ زبان آماده می شود و برای بازسازی ساختار مدیریت حلال در این انجمن و تبدیل آن به نخستین علامت استاندارد حلال در سطح جهان تلاش می کند .

انجمن جهان اسلام تاکید کرد: این انجمن نخستین مقام جهانی در اجرای شروط حلال است و  در اجرای استاندارد های قانونی و نظامند  خواه در محصولات صادراتی عربستان و یا کشورهایی که این انجمن بر نظارت صادرات آنها موافقت کرده است، بسیار احتیاط می کند.

این انجمن اعلام کرد: بر همه مراحل تولید و صادرات حلال نظارت می کند.

این انجمن همچنین از اعزام شماری از متخصصان از کشورهای مانند برزیل، استرالیا و کانادا برای نظارت مستقیم بر فعالیت محصولات حلال و ثبت جزییات و اتخاذ تدابیر نظامند و قانونی ضد مخالفان پرده برداشت.

انجمن جهان اسلام اعلام کرد: دعوتنامه های متعددی از کشورهایی در آسیا و اروپا دریافت کرده است تا طرف معتمدی برای صادرات حلال به کشورهای جهان باشد و توافقنامه هایی نیز با برخی از آنها منعقد شده است و اکنون در مرحله نهایی توافق با سایر کشورها هستیم.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار