تاریخ انتشار :

بزرگترین سازمان خیریه اسلامی کانادا

راه اندازی کمپین برای کمک به بی خانمان هادر فصل زمستان توسط،سازمان امداد اسلامی کانادا

با اعلام سرمای هوا در برخی نقاط کانادا، امداد اسلامی کانادا، بزرگترین سازمان خیریه اسلامی در این کشور، کمپین سراسری برای کمک به بی خانمان ها راه اندازی کرده اند

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از montrealgazette، مسلمانان کانادایی در سرتاسر این کشور کمپینی برای کمک به بی خانمان ها راه اندازی کرده اند. با اعلام سرمای جانکاه در برخی نقاط کانادا، سازمان امداد اسلامی کانادا، بزرگترین سازمان خیریه اسلامی در این کشور، با اعلام ملی از سرتاسر مردم این کشور برای کمک به بی خانمان ها در فصل زمستان درخواست کمک کرده است.

درحالی که در زمستان امسال تا پایان هفته در بخش هایی از کانادا دمای هوا به ۳۵ درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد، این سازمان خیریه بین المللی از مردم برای یاری رساندن به بی خانمان ها در خیابان ها درخواست کمک کرده است. و قرار است در ۵ شهر اصلی ستاد اضطراری «مقابله با سرمای زمستانی» راه اندازی شود.

این ستادهای شهری کیت های زمستانی برای بی بضاعتان و کسانی که در خیابان ها و پناهگاه ها زندگی می کنند فراهم خواهدکرد. ژاکت های زمستانی، چکمه، کت، لباس های گرم، شال گردن، دستکش، محصولات بهداشتی و غیره برخی از کالاهایی هستند که قرار است در این کیت ها گذاشته شده و آخر این هفته در میان بی خانمان ها توزیع شود.

یک درخواست سرتاسری در وب سایت این سازمان خیریه گذاشته شده و اشخاص و سازمان ها می توانند کمک هایشان را به صورت آنلاین نیز اهدا کنند.

ریحانه پتال سرپرست روابط عمومی امداد اسلامی کانادا در این باره گفت: دماهای به شدت پایین برای کسانی که در خیابان ها زندگی می کنند بسیار خطرناک است و جان آن ها را تهدید می کند. ما امیدواریم با توزیع کیت های زمستانی به این افراد کمک کنیم.

وی در ادامه افزود: کمک به همشهریان یک وظیفه مردم جامعه است و ما تمام تلاش ما را برای یاری همسایگان مان به کار می گیریم.

گفتنی است مسجد کبک نیز که یک سال پیش مورد حمله تروریستی قرار گرفت، در این کمپین با سازمان امداد اسلامی همکاری خواهد داشت و پناهگاه های محلی را در شهر کبک برای توزیع کیت های زمستانی آماده می سازد.

در شهرهای تورنتو و مونترال نیز سازمان خیریه ماموریت بروری اولد در توزیع کیت ها به ۵۰۰ نفر همکاری خواهند داشت

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار