تاریخ انتشار :

آلمان

فرصت‌ شغلی برای پژوهشگران اسلامی در دانشگاه آزاد برلین

دانشکده تحصیلات تکمیلی جوامع و فرهنگ‌های مسلمان در دانشگاه آزاد برلین فرصت‌های شغلی دکتری در زمینه‌های پژوهش‌های اسلامی، تاریخ و مطالعات فرهنگی ارائه می‌کند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در برلین؛ دانشکده تحصیلات تکمیلی جوامع و فرهنگ‌های مسلمان در دانشگاه آزاد برلین قصد دارد در سال ۲۰۱۸، فرصت‌های شغلی در زمینه پژوهش‌های اسلامی به دانشجویان دکتری ارائه ‌کند. همچنین سه فرصت شغلی دکتری نیز در زمینه تاریخ و مطالعات فرهنگی در این دانشکده ارائه می‌شود.


به گزارش سایت این دانشکده، تعدد، قدرت تغییرپذیری و وابستگی جهانی در بین جوامع و فرهنگ‌های مسلمان از جمله موضوعاتی است که طی سال‌های اخیر در دانشکده تحصیلات تکمیلی جوامع و فرهنگ‌های مسلمان در دانشگاه آزاد برلین بررسی شده است و از این رو افرادی که در ارتباط با استراتژی‌ مذاکرات، تفاوت‌ها و تمایز میان مسلمانان و همچنین تمایز بین مسلمانان و غیرمسلمانان کار کرده‌اند، می‌توانند برای این فرصت شغلی اقدام کنند.

زبان این دوره انگلیسی است و تمام محققان پذیرفته‌شده در مقطع دکترا در دانشکده تحصیلات تکمیلی برلین، کمک هزینه سفر دریافت می‌کنند. آغاز کار متقاضیان پذیرفته شده از اکتبر ۲۰۱۸ خواهد بود. پیش از آن در ماه می مصاحبه از متقاضیان صورت می‌گیرد.

متقاضیان باید فرم تکمیل شده درخواست پذیرش، طرح پروژه، رزومه کاری، کپی تأیید شده از مدارک تحصیلی، گواهی مهارت زبان انگلیسی و دو توصیه نامه را تا ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ به آدرس دانشگاه ارسال کنند. توصیه‌نامه‌ها باید مستقیماً از سوی داوران متقاضیان فرستاده شود.

مدارک متقاضیانی مورد بررسی قرار می‌گیرد که مدرک کارشناسی ارشد خود را در یکی از رشته‌های مطالعات عربی، مطالعات آسیای مرکزی، تاریخ هنر اسلامی، جغرافیای انسانی، مطالعات اسلامی، علوم سیاسی، مطالعات اجتماعی و مردم شناسی اجتماعی و فرهنگی با نمراتی خوب گذرانده باشند

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار