تاریخ انتشار :

مرکز اسلامی منکیتو

ارتباط بین کلیسا و مرکز اسلامی منکیتو با برنامه های آموزشی

اعضای کلیسای جامع شهر منکیتو (Mankato) در ایالت مینه‌سوتا (Minnesota) آمریکا هفته‌ای دو روز برنامه کمک به تکالیف درسی دانش‌آموزان مسلمان را در مرکز اسلامی این شهر برگزار می‌کند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از پایگاه خبری mankatofreepresss؛ اعضای این کلیسا بعد از ظهر روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه برای کمک به دانش‌آموزان مسلمان در ریاضیات، تلفظ و خواندن به مرکز اسلامی منکیتو می‌روند.


این برنامه که پاییز سال ۲۰۱۶ آغاز شده است دو فایده دارد؛ اینکه دانش‌آموزان مسلمان از لحاظ آکادمیکی رشد می‌کنند، تمام اعضا با ادیان و فرهنگ همدیگر آشنا می‌شوند.

رنی اسچونک (Renee Schunk)، عضو کلیسای منکیتو که به دانش‌آموزان مسلمان در انجام تکالیف درسی کمک می‌کند، در این باره گفت: هدف این برنامه تنها کمک به دانش‌آموزان مسلمان نیست بلکه ایجاد روابط دوستانه نیز است.

ارتباط بین کلیسا و مرکز اسلامی منکیتو از برنامه آموزشی فراتر رفته است و کودکان هر دو مکان عبادی در برنامه بازدید از کلیسا و مرکز اسلامی شرکت کرده و علاوه بر آشنایی با دین و فرهنگ همدیگر، با شرکت جمعی در برنامه‌های گردشگری با فرهنگ‌های مختلف نیز آشنا می‌شوند

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار