تاریخ انتشار :

النو پانت رهیافته برزیلی

زیارت رهیافته برزیلی، از حرم امام علی علیه السلام

مستبصر برزیلی “النو پانت” که بعد از مستبصر شدن نام خود را “اسد الله” گذاشت، به زیارت حرم مطهر حضرت امیر المؤمنین(ع) مشرف شد و به همراه مسئولان آستان مقدس علوی، مرقد حضرت زید بن علی(ع) را زیارت کرد.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )مستبصر برزیلی “النو پانت” که بعد از مستبصر شدن نام خود را “اسد الله” گذاشت، به زیارت حرم مطهر حضرت امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شد و به همراه مسئولان آستان مقدس علوی، مرقد حضرت زید بن علی (ع) را زیارت کرد.

شیخ عبد الساده الجابری رئیس بخش امور دینی آستان علوی از وی استقبال کرد و با مستبصر برزیلی پیرامون مسائل اعتقادی و انسانی در دین اسلامی حنیف که برگرفته از آموزه های اهل بیت (علیهم السلام) است، صحبت شد.

مستبصر برزیلی از استقبال و توجه مسئولان آستان مقدس علوی ابراز خشنودی کرد و رئیس امور دینی آستان، مجموعه ای از منشورات بخش امور دینی به زبان انگلیسی را از جمله نهج البلاغه، سیره امام علی (ع)، کتاب “علی صدای عدالت انسانی” و کتاب آثار تاریخی آستان مقدس علوی و هدایای دیگری به مستبصر برزیلی تقدیم کرد.

شایان ذکر است، مستبصر برزیلی از یک خانواده مسیحی است که بعد شنیدن سخنرانی های دینی در خصوص آموزه ها و اخلاق اهل بیت(علیهم السلام) به زبان انگلیسی و پرتغالی و استفاده از یک مرکز اسلامی در شهرش، به مذهب تشیع تشرف یافت.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار