تاریخ انتشار :

توزیع شکلاتهای حرام و آلوده به موادی از خوک از سوی شرکت انگلیسی

توزیع شکلات خوک در اندونزی

انان مالزی از توزیع چنین شکلات هایی به خشم آمده و یکی از مقامات ارشد مذهبی این کشور خواستار تعطیلی تمامی کارخانه‌های شرکت شکلات سازی “کدبری” شده است.

 

9357a8315ea9e1e34d85cb4d4a258b15

به گزارش رهیافتگان به نقل از ابنا ـ مقامات اندونزی در پی توزیع شکلاتهای حرام و آلوده به موادی از خوک از سوی شرکت انگلیسی شکلات سازی “کدبری” در بازار اندونزی نگران شده‌اند و در حال آزمایش بر روی تمام شکلات‌های این شرکت در این کشور هستند.

بر اساس اعلام سازمان نظارت بر مواد غذایی و دارو در اندونزی، دو نوع شکلاتی که در مالزی آلوده شناخته شده در اندونزی توزیع نشده اما این سازمان برای اطمینان محصولات این شرکت را مورد آزمایش قرار می دهد.

چند روز گذشته وزارت بهداشت مالزی اعلام کرد: دو نوع از شکلات‌های این شرکت انگلیسی آلوده به موادی از خوک بوده و تمامی این شکلات‌ها از قفسه‌ها جمع آوری شده است.

آزمایش محصولات برای تایید حلال بودن و عدم آلودگی به مواد غیر حلال روندی متداول در اندونزی و مالزی به شمار می‌آید.

مسلمانان مالزی از توزیع چنین شکلات هایی به خشم آمده و یکی از مقامات ارشد مذهبی این کشور خواستار تعطیلی تمامی کارخانه‌های شرکت شکلات سازی “کدبری” شده است.

 

اشتراک گذاری :


  1. حمید کلباسی گفت:

    مفید بود

  2. هاشمی گفت:

    این انگلیسی های خبیث مثل اینکه نمی خوان دست از سر مسلمونا بردارن خدا لعنتشون کنه

  3. علی گفت:

    سکوت دیگر کافی است.باید در مقابل این حرکت شنیع روباه پیر اقدام مردمی رسمی وگسترده ای صورت گیرد تا دیگر فکر انجام چنین کار غیر قانونی رابه خود ندهند.هرکس سکوت کند به خود ظلم کرده.

  4. اسلامي گفت:

    مرگ بر انگلیس خبیث

  5. صابري گفت:

    فرا رسیدن ماه رمضان مبارک است

  6. ظابطي گفت:

    اینا همه زیر سر اسرائیل ملعونه

آخرین اخبار