تاریخ انتشار :

پورتال خبری فدرال «Islam-today»

جایزه گرفتن یک پورتال خبری اسلامی در روسیه

پورتال خبری فدرال «Islam-today» که در چارچوب خانه انتشاراتی «حضور» اداره دینی مسلمانان جمهوری تاتارستان فعالیت می‌کند، جایگاه دوم بهترین نشر در شبکه اینترنت را به خود اختصاص داد.

    به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) مراسم باشکوه تقدیر از نمایندگان رسانه‌های گروهی که در رقابت با موضوع مبارزه با افراطی‌گری و همچنین تقریب بین مذهبی و قومیتی جایگاه برتر را کسب نموده‌اند، برگزار شد.

پورتال خبری فدرال “Islam-today” که در چارچوب خانه انتشاراتی «حضور» اداره دینی مسلمانان جمهوری تاتارستان فعالیت می‌کند، جایگاه دوم را در قالب «بهترین نشر در شبکه اینترنت» و دومین جایگاه را در مجموعه مقالات با موضوع روابط بین مذهبی و قومیتی به خود اختصاص داد.

روسلان حسام‌اف، معاون انتشارات حضور خاطرنشان شد که ترویج و تشکیل جهان‌بینی و تفکر ضد تروریستی و ضد افراطی‌گری در بین خوانندگان از جمله اهداف اصلی پورتال «اسلام تودی» در حوزه مبارزه با ترویج ایدئولوژی تروریسم می‌باشد. این پورتال که در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد، در مدت کوتاه پیدایش به یکی از سایت‌های خبری اسلامی در روسیه تبدیل شده است. آمار بازدید از این سایت موید این واقعیت می‌باشد ودر ماه بیش از دو میلیون بازدیدکننده دارد. علاوه بر این، پورتال ” Islam-today” تنها رسانه جمعی اسلامی روسیه است که فعالیت پیشگیرانه در شبکه‌های اجتماعی را در راس کار خود قرار داده است.

به گفته حسام‌الدین، با در نظر گرفتن مشخصات سن بازدیدکنندگان، این سایت نه تنها به محتوای متون و اخبار، بلکه به شیوه و روش انتقال آنها توجه ویژه دارد؛ از جمله برنامه‌ها و اخبار گرافیکی، ویدوئی که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. همچنین از جمله موارد پرطرفدار این پورتال، برنامه «سلام علیه تروریسم» بود که تابستان سال جاری راه اندازی شد. از جمله طرح‌های مهم دیگر این پورتال، مقالات توضیحی مختص افراد تازه مسلمان شده است که در گروه مورد خطر قرار دارند؛ همچنین اخبار مربوط به حوزه روابط و حوادث بین مذهبی و قومیتی که در جمهوری تاتارستان صورت می گیرد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار