تاریخ انتشار :

سازمان همکاری اسلامی

برگزاری کمپین شناخت مسلمان روهینگیا

کمپین شناخت مسلمانان روهینگیا و مصائب این اقلیت مورد ظلم از سوی سازمان همکاری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی شد.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از پایگاه خبری Islamic News؛ بخش امور رسانه‌ای سازمان همکاری اسلامی یک کمپین اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرده که در آن اطلاعات درست و واقعی در مورد اقلیت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

در دور جدید خشونت‌ها علیه اقلیت مسلمان روهینگیا در ایالت آراکان میانمار؛ نیروهای دولتی و نظامی در جنایتی گسترده اقدام به سوزاندن دهکده‌های مسلمانان، کشتار مردم و آواره‌کردن صدها هزار کودک، زن و سالمند مسلمان کرده‌اند.

کمپین اطلاع‌رسانی سازمان همکاری اسلامی پس از آن آغاز شد که عکس‌ها و ویدئوهایی در مورد اقلیت مسلمان روهینگیا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ساختگی هستند و سبب شده‌اند که این اقلیت مظلوم زیر سؤال بروند و تفکر عمومی در مورد آنان منفی و حمایت‌ها از آنان کم شود.

سازمان همکاری اسلامی با عضویت ۵۷ کشور اسلامی جهان با راه‌اندازی این کمپین در نظر دارد که اطلاعات صحیح و معتبر در مورد مسلمانان روهینگیا و جنایاتی را که علیه آنان در حال انجام است، منتشر کند.

در راستای این کمپین، گزارش‌ها و اخبار معتبر از طریق فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر و تازه‌ترین اخبار در مورد مسلمانان روهینگیا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این اخبار آرم سازمان همکاری اسلامی را نیز خواهند داشت تا مخاطبان از صحت و سقم آن‌ها مطمئن شوند

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار