تاریخ انتشار :

ژاپن

جذب گردشگران مسلمان به وسیله فناوری های روز

روزنامه «ژاپن تایمز» از استفاده ژاپنی‌ها از تکنولوژی برای جذب بیشتر گردشگران به ویژه مسلمانان خبرداد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از پایگاه خبری المرصد، «روزنامه ژاپن تایمز» در مطلبی پیرامون استفاده از تکنولوژی برای جذب بیشتر گردشگران خارجی به ویژه مسلمانان در ژاپن نوشت:گردشگران خارجی که به دنبال آگاهی از مکان‌های گردشگری و رستوران‌ها هستند، می‌توانند با رجوع به پایگاه‌های الکترونیکی که توسط تلفن همراه و رایانه‌های موجود در هتل‌ها قابل مشاهده است، به اطلاعات مورد نظر خود به زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.


انتظار می‌رود تعداد این پایگاه‌های اطلاع رسانی به زبان‌های مختلف از جمله زبان انگلیسی، با نزدیک شدن المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو افزایش بیشتری پیدا کند.
حکومت ژاپن در نظر دارد تعداد گردشگران خارجی را که در سال ۲۰۱۶ بیش از ۲۴ میلیون نفر شمارش شده‌اند، در سال ۲۰۲۰ به ۴۰ میلیون نفر افزایش دهد.
این روزنامه در ادامه آورده است: پایگاه اطلاع رسانی پزشکی« Halal Gourmet Japan » اطلاعاتی در ارتباط با ۸۰۰ رستوران حلال در مناطق مختلف ژاپن را که غذاهای آن‌ها براساس احکام اسلامی طبخ شده‌اند،  در اختیار گردشگران مسلمان قرار می‌دهد.
همچنین پایگاه اطلاع رسانی «halalmedia Japan» به زبان‌های ژاپنی، عربی و انگلیسی با همکاری دستگاه‌های دولتی، اطلاعات مربوط به ارائه خدمات به مسلمانان را منتشر می‌کند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار