تاریخ انتشار :

در خانواده سلطنتی مالزی؛

ازدواج شاهزاده مالزیایی با مدل تازه مسلمان هلندی

دنیس در سال ۲۰۱۵ دین اسلام را پذیرفت. او به جای دنیس ورباس، نامش را دنیس محمد عبدالله انتخاب کرد. پس از آن، دنیس در یک شرکت توسعه‌ی املاک در جوهور کار می‌کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) توکانو تو امینه میومون اسکندریا ۳۱ ساله، دختر سلطان جوهور،  با یک مدل هلندی ازدواج کرد. این مدل ۲۸ ساله، دنیس محمد عبدالله نام دارد. او همچنان مدیر بازاریابی سابق باشگاه فوتبال Tampines Rovers در سنگاپور بود.

 

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که این عروسی در مراسم رسمی «sitting-in-stat» با حضور حدود ۱۲۰۰ نفر برگزار شد. مردم مراسم عروسی را در یک نمایش بزرگ در Dataran Bandaraya، در شهر جوهور بهرو تماشا می‌کردند.

 

شاهزاده تونکو آمینا تنها دختر و فرزند دوم سلطان ابراهیم اسماعیل جوهور است. او شش برادر دارد.  همچنان در این روز عطر و طعم آب و برنج زرد توسط اعضای فامیل و مهمانان به عنوان علامت تایید بر او پاشیده شد.

 

دنیس ورباس در یک شهر در نزدیکی امستردام متولد شده است. دنیس در یک کارگاه مدلینگ در سنگاپور کار می‌کرد. پدر دنیس گلفروش بود و مادرش در یک مغازه لباس فروشی کار می‌کرد.

 

دنیس در سال ۲۰۱۵ دین اسلام را پذیرفت. او به جای دنیس ورباس، نامش را دنیس محمد عبدالله انتخاب کرد. پس از آن، دنیس در یک شرکت توسعه‌ی املاک در جوهور کار می‌کرد.

قبل از آن او مدیر بازاریابی باشگاه فوتبال Tampines Rovers در سنگاپور بود.

آمادگی‌های لازم برای برگزاری این جشن سلطنتی گرفته شده بود. کاخ سلطنتی و خیابان‌های شهر با پرچم‌های دولتی تزیین و تدابیر شدید امنیتی برای برگزاری این جشن در نظر گرفته شده بود.

خانواده‌ی سلطنتی جوهور مالیزی از نگاه ثروت بسیار غنی است. جوهور تنها ایالتی در مالیزی است که یک ارتش منظم خصوصی دارد.پیش از این، این زوج یک مراسم خصوصی در سطح خانواده برگزار کردند.

شاهزاده خانم لباس عروسی سفید پوشید. عروس با توجه به آداب و رسوم سنتی و محلی یک عدد ۲۲٫۵۰ رینگیت (۴پوند) دریافت کرد.

 

شاهزاده خانم در روز عروسی اش گفت که”ما به خانه‌ی خود می‌رویم و زندگی جدیدی را به عنوان زن و شوهر آغاز خواهیم کرد. این اولین بار است که من تنها و دور از خانواده ام زندگی خواهم کرد.”

منبع:خبرنامه

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار