تاریخ انتشار :

کتاب دختران راهی دیگر

دختران راهی دیگر: سرگذشت زنان آمریکایی که اسلام را پذیرفته اند

خانم کارول  آنوی بعد از آنکه دختر جوانش جودی در سال ۱۹۸۱مسلمان می شود وبا رضا ازدواج می کند. به شدت ناراحت ومتاسف می شود. وی که خود بانوی مسیحی مومن ومعتقدی بوده،تصور می کرده دخترش با انصراف از مسیحیت وگرایش به اسلام،کافر شده

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) دختران راهی دیگر:سرگذشت دختران آمریکایی که اسلام را پذیرفته اند این کتاب به قلم یک مادر مسیحی آمریکایی که دخترش در ازدواج با یک دانشجوی غیرآمریکایی، مسلمان شده، نگارش یافته است. نویسنده سعی کرده است تا با مراجعه به عده ی دیگری از دختران آمریکایی مسلمان شده، تحقیق کند که آنها چرا و چگونه به اسلام روی آورده اند.

خانم کارول  آنوی بعد از آنکه دختر جوانش جودی در سال ۱۹۸۱مسلمان می شود وبا رضا ازدواج می کند. به شدت ناراحت ومتاسف می شود. وی که خود بانوی مسیحی مومن ومعتقدی بوده،تصور می کرده دخترش با انصراف از مسیحیت وگرایش به اسلام،کافر شده وبه قول معروف آخرت خود را بر باد داده است. علاوه بر این وی نمی دانسته از آن پس باید با چنین دختری چگونه رفتار کند وبا او چه رابطه ای داشته باشد. کارول،چنانکه خود در این کتاب بیان کرده ،بعد از مسلمان شدن دخترش جودی را که دانشجوی پرستاری بوده از زبان خود او شنیده،به شدت یکه خورده وعمیقا دچار اندوه روحی و افسردگی شده است.

مولف: کارول اندرسن آنوی

نوع جلد: جلد نرم
قطع: رقعی
سال نشر: ۱۳۹۰
شمارگان: ۲۰۰۰
تعداد صفحات: ۲۵۴
منبع: پاتق کتاب فردا

اشتراک گذاری :


  1. مهدی گفت:

    با سلام و عرض ادب و خسته نباشید و آرزوی توفیق بیشتر
    به صورت اتفاقی از سایت شما بازدید کردم که خیلی خوب بود و تا حالا چنین مجموعه ای را شناخت نداشتم.
    من توضیحات این کتاب را خواندم . البته توضیحات مربوط به کتاب فرزندان راهی دیگر است که در سال ۱۳۸۷ توسط نشر دف با ترجمه ای جدید از این کتاب منتشر شده است.
    گفتم خدمتتون عرض کنم.

    یا علی

    • edvardo گفت:

      سلام ممنون از حسن نظرتون نسبت به ما بله حق با شما بود این مطالبی که گفته بودید مربوط به معرفی این کتاب نبود وچون نقل مطلب شده بود اشتباه از سایت مرجع مطلب بود مطلب درست را دوباره منتشر کردیم
      یاعلی

آخرین اخبار