تاریخ انتشار :

انگلیس

نمایشگاه مشاغل در مدرسه اسلامی «بلکبرن» انگلیس

دبیرستان دخترانه اسلامی «التوحید» در شهر «بلکبورن» انگلیس دیروز، ۱۴ مرداد میزبان نمایشگاه مشاغل با حضور بیش از ۳۰ نفر از تاجران، دانشگاهیان و تولیدکنندگان ابزارهای آموزشی بود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از پایگاه خبری «lancashiretelegraph»، در این نمایشگاه شرکت‌های «رولز رویس» (شرکت خودروسازی)، «ماکروسافت»، «وکس روباتیکس» و «ایسمایل استودیو» (شرکت لوازم دندانسازی)، جدیدترین دستاوردهای صنعتی خود را به دانش‌آموزان مسلمان این مدرسه معرفی کردند.


برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف شامل مهارت‌ها در صنعت علوم و روش‌های پذیرش در دانشگاه‌های «آکسفورد» و «کمبریج» برای دانش‌آموزان مسلمان بخشی از این نمایشگاه بود.
«بشیره پاتل»، مدیر «قراردادهای آینده» در مدرسه التوحید گفت: این نمایشگاه برای دانش‌آموزان این مدرسه بسیار الهام‌بخش است و آن‌ها را با انتخاب‌های شغلی آشنا می‌کند و به دختران جوان مسلمان نشان می‌دهد چگونه آینده شغلی موفقی می‌توانند داشته باشند.
وی با اشاره به حضور نمایندگانی از شرکت‌های دیجیتال در این نمایشگاه افزود:‌ تولیدکنندگان مختلف به ویژه در بخش دیجیتال، گستره‌ای از گزینه‌های شغلی جایگزین را معرفی کردند که در شکل‌بخشیدن به آینده شغلی دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار