تاریخ انتشار :

سونی بیل ویلیامز

اسلام برای من شادی به ارمغان می آورد

“گاهی اوقات برنده میشوی گاهی اوقات میبازی اما باید شاد باشی و قدردان از موقعیتی که در آن قرار داری.”

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) گروه ترجمه سایت رهیافتگان-مترجم فاطمه پوراسماعیل/متن انگلیسی این مصاحبه را (اینجا)  بخوانید

سونی ویلیام”سونی بیل ویلیامز “یک بازیکن راگبی اهل نیوزلند و بوکسر سنگین وزن (بالاتر از۸۶٫۱۸ کیلوگرم)است.او دومین نفری است که بعد از بازی کشوریش در لیگ راگبی نیوزلند را به اتحادیه راگبی معرفی کرد.,

حضرت محمد در غار حرا نخستین وحی از قرآن را دریافت کرد.برای سونی بیل ویلیامز که فردی شیفته راگبی است دیدار با یک خانواده تونسیکه با پنج فرزندشان در آپارتمانی یک خوابه واقع در جنوب فرانسه زندگی میکردند در اسلام آوردنش تاثیر گذاشت.

اعتقاد راسخ این نیوزلندی به خدای متعال است که منجر به درست شدن یکی از ستاره های ورزشی بسیار با استعداد و بحث برانگیز مردم جزیره شده است.

سونی بیل ویلیامز بوکسر حرفه ای و دارای استعداد حیرت آور راگبی درشبکه سی ان بیان میکند”من واقعا با آن ها صمیمی بودم و میدیدم که چقدر شاد و خوشنود هستند و ساده زندگی میکردند.”

چیزی که من از حرفه ام یاد گرفتم این است که سادگی مهم است اما نه در زمین بازی.ویلیامز اضافه کرد:”من یک مسلمان واقعی شده ام.اسلام من را خوشحال میکند و همچون یک مرد راضی نگه میدارد و کمکم کرد تا رشد کنم.من به تازگی ایمان آورده ام و اسلام حقیقتا کمکم کرده است که تبدیل به انسانی که امروز هستم بشوم.

ویلیامز از پدر و مادرش به عنوان افراد با شخصیت و بزرگواری یاد میکند.در اصل میدانید که وقتی من کمی بزرگتر شدم باعث شد من زیادی از حد خجالتی بشوم من هیچ وقت حاضرجواب نبودم اما همه این ها  فردی که هستم را شکل دادند..

“او می گوید:مثل بسیاری از پلینزی ها با تعالیم مسیحیت پرورش یافتم در۱۵سالگی خیلی اتفاقی وقتی به استرالیا میرفتم درباره دین اسلام چیزهای زیادی یاد گرفتم.

در تلون آشکار شدن اسلام آوردن  وی و تهدیدهای دادخواهان از طرف کارفرما موجب فراری دادن او شد.

او میگوید:وقتی شما برای یک ماه تمام روزه میگیرید شما به همان اندازه بیشتر قدردان این خواهید بود که میتوانید غذا بخورید و آب بیاشامید-این دلیلی است که روزه به خاطرش به وجود آمده است.

برای بهتر بودن  قطعا باید یک سری استعداد های خدادادی داشته باشید .شما همچنین باید تلاش و اراده داشته باشید و خود را وقف آن کنید.

“کلید اصلی سادگی است و من فقط تلاش میکنم که چیزها را تا جایی که میتوانم ساده نگه دارم.اما هیچ وقت آن یک چیزی را که من را به انجا رسانده است گم نمیکنم-و آن تلاش کار سخت انجام دادن همه چیزهای کوچک و انجام دادن همه آن چیزی که میخواهیم است

“گاهی اوقات برنده میشوی گاهی اوقات میبازی اما باید شاد باشی و قدردان از موقعیتی که در آن قرار داری.”

گروه ترجمه سایت رهیافته –فاطمه پوراسماعیل

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار