تاریخ انتشار :

مرکز اسلامی ویندزور

تهیه ۱ هزار بسته غذایی برای اطعام فقرا توسط مسلمانان

داوطلبان مسلمان در مرکز اسلامی ویندزور در کانادا، درحالی که روزه بودند در یک مرکز خرید گردهم آمده و کمک‌های اهدایی مردم برای تهیه ۱ هزار بسته غذایی را جمع آوری کردند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از AboutIslam، مسلمانان مرکز اسلامی ویندزور در انتاریوی کانادا، موفق به جمع آوری کمک‌های اهدایی مردم برای آماده سازی بیش از ۱ هزار بسته غذایی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان شدند.

داوطلبان مرکز اسلامی ویندزور هدف اولیه خود را تهیه ۱ هزار بسته غذایی برای اطعام فقرا قرار داده بودند که با سخاوت مسلمانان موفق شدند بیش از انتظارشان کمک غذایی جمع آوری کنند.

مسلمانان این مرکز علی‌رغم اینکه روزه بودند اما برای جمع آوری کمک‌های اهدایی مسلمانان در یک مرکز خرید در دونشایر گردهم آمدند.

سوسن خالد یکی از برگزارکنندگان انجمن خیریه در این باره گفت: کمک کردن به مردم در قالب مواد غذایی زمانی بیشتر از همه جلوه پیدا می‌کند که خود فرد گرسنگی را احساس کند و روزه در راستا کمک می‌کند. هم‌زمان روزه گرفتن به انسان کمک می‌کند که معنای گرسنگی را بهتر درک کرده و من معتقدم در اینجا رابطه مستقیمی میان ماه رمضان و احساس مردم برای بخشش و انجام اعمال خیریه در این ماه وجود دارد.

خالد در ادامه افزود: این نشست هر ساله به هدف جمع آوری کمک‌های اهدایی مالی و غیرمالی برگزار می‌شود و سخاوتمندی اعضای جامعه امسال بیش از آنچه انتظار داشتیم بوده است.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار