تاریخ انتشار :

آستانه‌اشرفیه

تشرف مهندس لهستانی به اسلام

یک مرد ۳۹ ساله لهستانی الاصل با حضور در بیت امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه و گفتن شهادتین به دین مبین اسلام تشرف یافت و گفت: اسلام را دینی برتر برای تکامل یافتم.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) دنیل ویژونوفسکی مرد  ۳۹ ساله اهل کشور لهستان با حضور در بیت امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با گفتن شهادتین به دین اسلام مشرف شد.

وی در گفتگو با خبرنگار فارس بابیان اینکه من فرزند دوم یک خانواده پنج‌نفره هستم گفت: مدت دو سال است که با همسرم خانم صادقی در انگلستان آشنا شدم که همسرم به‌عنوان حسابدار شرکت همکار بنده بود که وی نیز یک ایرانی‌الاصل، مسلمان و شیعه ۱۲ امامی هست.

این مسیحی تازه‌مسلمان شده با اشاره به چگونگی تشرف خود به اسلام گفت: پس از آشنایی با همسرم و قرار گرفتن در مباحث اصلی اسلام به تحقیق درباره دین اسلام در اینترنت و کتب اسلامی ازجمله قرآن پرداختم و از همین رو اسلام را دینی برتر برای تکامل یافتم.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه نیز در این آئین با ابراز خرسندی از تشرف به اسلام این تبعه لهستان گفت: یکی از بهترین لحظات عمرم را امروز سپری کردم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ساجدی بابیان اینکه با اشاره به آیه‌ای از قرآن درباره ازدواج افزود: از نشانه‌های خداوند این است که از جنس خودتان زوج‌هایی را برای شما قرار دادیم تا در کنار هم  به یکدیگر سکینه و آرامش بین زن و شوهر عشق و مودت قرار دادیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز اسلام تمامی مرزهای دنیا را طی کرده است گفت: قرآن زیاد مطالعه کنید و برای سعادتمند شدن در دنیا و آخرت به دستورات آن عمل کنند.

دنیل ویژونوفسکی فارغ‌التحصیل مهندسی حمل‌ونقل و ساکن کشور انگلستان است که پیش‌ازاین مسیحی کاتولیک بود.

در پایان این آئین حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساجدی یک جلد کلام‌الله مجید و یکی از آثار  آیت‌الله امینیان امام‌جمعه فقید آستانه‌اشرفیه و نماینده فقید گیلان اهدا کرد.

منبع:دیار میرزا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار