تاریخ انتشار :

۵ نفر از اعضای فرقه ضاله بهائیت کرج مسلمان شدند

همزمان با ایام مبارک رجب و میلاد باسعادت امیرالمؤمنین(ع)، سه مرد و دو زن از اعضای فرقه ضاله بهائیت با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه البرز شهادتین گفتند و اسلام آوردند.

به گزارش رهیافتگان به نقل از فارس: این افراد مهم‌ترین دلیل مسلمانی خود را ساختار پوچ فکری و عدم برنامه تکامل انسان در بهائیت مطرح کردند.

یکی از این افراد -که از فعالان تبلیغی فرقه محسوب می‌شد- به تأثیر کارهای فرهنگی در سطح کشور اشاره و تاکید کرد وجود تناقض در رفتار و گفتار رهبران فرقه و سکوت محض تشکیلات در برابر سؤالات و شبهات، موجب خروج وی شده است.

«س. م» نیز که از اعضای محفل استانی این تشکیلات محسوب می‌شد پس از اعلام شهادتین، با اشاره به پوشالی بودن ساختار فکری بهائیت و گفت: اکنون قدرتی را در درون خودم حس می‌کنم که هیچ‌گاه آن را تجربه نکردم و آن قدرت ناشی از ارادت به اهل بیت (ع) است.

«ع. م» نیز از تولدی دوباره سخن گفت، هدایت خود به اسلام را نعمتی بزرگ خواند و افزود: در این فرقه چشمان ما را بسته بودند، اجازه سخن گفتن و اعتراض نداشتیم؛ تشکیلات با کوچکترین اعتراض ما، به خانواده و خود ما هشدار شدید می‌داد و در صورت ادامه طرد می‌شدیم.

دو خانم از فعالان این تشکیلات نیز اظهار داشتند: تساوی حقوق رجال و نساء در بهائیت فقط یک دروغ بزرگ است و زن‌ها هیچ گاه اجازه انتخاب شدن در انتخابات بیت‌العدل را ندارند.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم سلطانی مدیر حوزه علمیه البرز نیز پس از جاری‌کردن شهادتین برای رهیافتگان، انسان‌محوری و دوری از اصل الهی، فطرت و وجودی بشر ارمغان بسیاری از فرق ضاله از جمله بهائیت نامید.

وی افزود: هیچ یک از ادیان، فرق و مذاهب، نحله‌های مختلف و جنبش‌های معنوی نوین برای رشد و تکامل جسم و روح انسان به گستردگی اسلام برنامه ندارند.

مدیر حوزه علمیه البرز اداخه داد: عصر کنونی عصر شناخت حقیقت است. عصری که براحتی انسان می تواند با تحقیق و پژوهش با دسترسی به منابع مختلف به راه حق و حقیقت دست پیدا کند، البته دشمنان الهی نیز تلاش های بسیاری در این زمینه کرده‌اند اما خداوند در آیه هشتم سوره صف می‌‌فرماید: «یُریدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَ اللهِ بِافوَاهِهِم وِ الله‌ُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوکَرِهَ الکافِرونَ»؛ آن‌ها می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند، ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار