تاریخ انتشار :

احمد ابوالقاسمی، مدیر شبکه رادیویی قرآن

از ابتدای ماه مبارک رمضان راه‌اندازی رادیو ترتیل برای نخستین بار در جهان اسلام

مدیر شبکه رادیویی قرآن از راه‌اندازی «رادیو ترتیل» به عنوان سومین کانال شبکه رادیویی قرآن در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، احمد ابوالقاسمی، مدیر شبکه رادیویی قرآن اظهار کرد: رادیو ترتیل برای نخستین بار در جهان اسلام از ابتدای ماه مبارک رمضان به‌عنوان سومین کانال این شبکه راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: این طرح در هفته‌های اخیر به تصویب علی عسگری، ریاست سازمان صدا و سیما رسید و به این ترتیب این شبکه رادیویی اول ماه مبارک رمضان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.


مدیر رادیو قرآن در ادامه با اشاره به استقبال بی‌نظیر برخی از فعالان قرآنی و اساتید نسبت به پخش ترتیل بیان کرد: شبکه رادیویی قرآن تاکنون در بخش‌های مختلف ترتیل یک جزء از قرآن کریم را پخش می‌کرد که با توجه به نیاز علاقه‌مندان به تلاوت ترتیل قرآن کریم، ضرورت راه‌ا‌ندازی شبکه مستقل در این حوزه احساس شد.
ابوالقاسمی تصریح کرد: پیش از این نیز در ۳۱ تیرماه ۱۳۹۱، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رادیو تلاوت به عنوان دومین کانال شبکه رادیویی قرآن توسط معاونت صدا به علاقه‌مندان ساحت مقدس قرآن کریم اهدا شده بود.
یادآور می‌شود، این شبکه رادیویی طی روزهای آینده با حضور مسئولان سازمان صدا و سیما به طور رسمی افتتاح و فرکانس آن نیز اعلام خواهد شد.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار