تاریخ انتشار :

هاجر حامدو

نخستین مسلمان در سمت رئیس سازمان دانشجویان دانشکده هنر «پیزر» شهر «کلرمونت» کالیفرنیا

دانشکده هنر «پیزر» در شهر «کلرمونت» کالیفرنیا برای نخستین‌بار در تاریخ خود یک بانوی دانشجوی مسلمان محجبه را به عنوان رئیس سازمان دانشجویی این دانشکده منصوب کرد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از پایگاه خبری «sgvtribune»، «هاجر حامدو»، دانشجوی ۲۰ ساله سوریه‌ای‌تبار دانشکده «پیزر» که در رشته علوم سیاسی در حال تحصیل است، به عنوان نخستین مسلمان در سمت رئیس سازمان دانشجویان این دانشکده انتخاب شد.

وی در این باره گفت: این دانشکده با بیش از هزار دانشجو، دانشکده کوچکی است که می‌توانیم از طریق مشارکت در برنامه‌های مختلف آن با دانشجویان آشنا شویم.
حامدو درباره داشتن حجاب اسلامی خود اظهار کرد: حجاب بخشی از هویت من است و با اینکه به خاطر محجبه بودن با چالش‌های زیادی مواجه هستم اما فکر می‌کنم همین امر آگاهی مرا نسبت به ایستادگی برای عدالت افزایش می‌دهد.
وی با اشاره به افزایش مشارکت‌های دانشجویان در مسایل سیاسی بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ افزود: از لحظه‌ای که روسری سرم کردم در حقیقت تمام زندگی‌ام وارد دنیای سیاست شد و حجاب باعث آمادگی من برای مشارکت در مسایل سیاسی دانشکده شده است

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار